האם אריק טן האח רשם אתמול (ראשון) את משחקו האחרון על הקווים של מנצ'סטר יונייטד? התקשורת האנגלית וכוכבי העבר תמימי דעים שזמנו באולד טראפורד אזל. אחרי עוד תבוסה ביתית משפילה, הפעם 3:0 על-ידי טוטנהאם במסגרת המחזור השישי בפרמייר-ליג, באנגליה קוטלים את השדים האדומים ובעיקר את מאמנם.
יונייטד רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות ואת הפסד הליגה השלישי העונה בפרמייר-ליג. השיא היה ההפסד המשפיל אתמול ובממלכה מדברים כבר בגלוי על האפשרות שטן האח - שרק בקיץ האחרון האריך את חוזהו כמאמן הקבוצה בשנתיים נוספות - יפוטר בקרוב מאוד.
4 צפייה בגלריה
אוהדי אתלטיקו
אוהדי אתלטיקו
ישלם בתפקידו? טן האח
(צילום: AP Photo/Dave Thompson)
4 צפייה בגלריה
ליסנדרו מרטינס
ליסנדרו מרטינס
ליסנדרו מרטינס לא רוצה להסתכל לאוהדים בעיניים
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
"מנצ'סטר יונייטד לא הראתה שום דבר חיובי", אמר שחקנה לשעבר של הקבוצה והפרשן אשלי יאנג. "לא היה שום מאמץ קבוצתי, עבודה משותפת או מנהיגים על כר הדשא. ראינו רק שחקנים אינדיבידואלים מפוזרים על המגרש. הכל היה רע מההתחלה ועד הסוף".
פרשן 'סקיי' ואחד משחקני העבר המזוהים ביותר עם המועדון, גארי נוויל, היה חריף הרבה יותר: "זו הייתה פשוט הופעה מגעילה. המחצית הראשונה הייתה נראית כמו של קבוצת פאב. זה היה יום רע מבחינת אריק טן האח. הלחץ סביבו הולך להצטבר במהלך השבוע וזה הולך להיות קשה. זה היה אחד המשחקים החלשים ביותר של יונייטד תחתיו. פשוט נורא".
4 צפייה בגלריה
אוהדי מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים
אוהדי מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים
אוהדי מנצ'סטר יונייטד מבינים: זו שוב לא תהיה השנה שלהם
(Carl Recine/Getty Images)
פרשן BBC וחלוץ העבר כריס סאטון הוסיף: "הופעה כזו אמורה לגרום למאמן לאבד את תפקידו". שחקן עבר נוסף, ג'יימי רדנאפ, המשיך באותו הקו: "מבחינתי, הוא הגיע לתחתית. אין דרך חזרה".

"אדום? בחיים לא"

טן האח עצמו אמר לאחר התבוסה: "ספגנו כבר אחרי שלוש דקות וזה פגע מעט באמונה שלנו. זה לא היה צריך לקרות. ספגנו שער מטעות דומה במשחק הליגה האירופית בשבוע שעבר נגד טוונטה - היינו צריכים למנוע את זה. היו לנו הזדמנויות לחזור למשחק, אבל לא הצלחנו לנצל אותן. גם אחרי שנשארנו בעשרה שחקנים היו לנו מצבים טובים".
על המשך הדרך אמר ההולנדי: "אנחנו צריכים להתמודד עם מה שקרה ולהראות שאנחנו יכולים להתאושש. היכולת שהצגנו לא הייתה מספיק טובה. אנחנו צריכים לקבל את זה ופשוט להשתפר ולהיות טובים יותר. אנחנו צריכים להתרכז במשחק הבא ולהציג יכולת טובה יותר ממה שהראינו במשחק הזה".
4 צפייה בגלריה
פרננדש
פרננדש
"זה בחיים לא היה צריך להיות אדום". פרננדש לאחר ההרחקה
(צילום: Carl Recine/Getty Images)
קפטן הקבוצה, ברונו פרננדש, שהורחק בדקה ה-42 אחרי עבירה גסה על ג'יימס מדיסון: "זה בחיים לא היה צריך להיות כרטיס אדום. זו הייתה עבירה רגילה. הוא אמר שפגעתי בו עם הפקקים מעל הברך, אבל זה היה הקרסול שלי. אם הוא היה מוציא לי צהוב, הייתי אומר שזה בסדר, אבל האדום לא מוצדק. אף אחד לא רוצה להיות מורחק, זו הרגשה לא טובה".
על היכולת שלו הקבוצה: "אני מסכים שנראינו לא טוב עוד לפני ההרחקה. ניסינו להכריח כל מיני פעולות והיינו נמהרים מדי, והם הענישו אותנו על הטעויות שביצענו. אחרי זה הגיע הכרטיס האדום וזה עשה את המצב גרוע יותר מבחינתנו. אני מלא הערכה למאמצים שעשו חבריי לקבוצה כדי לפצות על ההרחקה שלי. אני חושב שהם הראו הרבה אופי ואני שמח ומעריך אותם על כך".