רצף הניצחונות של לאו מסי באינטר מיאמי נמשך. מחזיקת גביע הליגות ניצחה הלילה (בין שבת לראשון) 0:2 בחוץ את ניו יורק רד בול במסגרת ה-MLS, ונחלצה מהמקום האחרון בקונפרנס המזרחי. לאחר ש"רק" בישל פעמיים בחצי גמר הגביע האמריקאי מבלי להבקיע, חזר מסי לכבוש כשדחק מקרוב את השער השני של קבוצתו בדקה ה-89. רצף הניצחונות של הקבוצה מפלורידה מאז הצטרף מסי, עלה לתשעה.
הליגה האמריקאית שבה מפגרה לפני שישה ימים, אך אינטר מיאמי חזרה לשחק במסגרת זו רק הלילה לאחר יותר מחודש. לפני היציאה לפגרה, רשמו הוורודים רצף שלילי של 11 משחקים ללא ניצחון, במהלכו הפסידו שמונה פעמים. ניצחון הליגה האחרון של מיאמי היה ב-14 במאי, כלומר היא אספה שלוש נקודות ראשונות לראשונה לאחר שלושה וחצי חודשים.
2 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שער בכורה ב-MLS. לאו מסי
(KENA BETANCUR / AFP)
2 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
כבש בסיום התקפה נהדרת של אינטר מיאמי. לאו מסי
(Al Bello/Getty Images)
השער הראשון של האורחת הגיע בדקה ה-37, כאשר דייגו גומס ניצל בישול של נואה אלן כדי לקבוע 0:1 למיאמי. בדקה ה-89 רשם מסי את שערו הראשון בהופעת הבכורה שלו בליגה בתום התקפה נפלאה וצירוף מסירות נהדר בין התקפת מיאמי, שהסתיים בדחיקה של הכוכב הארגנטינאי את שערה השני של קבוצתו, מה שחתם עבורה את הניצחון.
מדובר בניצחון הליגה השישי העונה בסך הכל של אינטר מיאמי, מה שהעלה אותה למקום ה-14 והלפני אחרון בקונפרנס המזרחי ב-MLS. בנוסף, היא שיחקה 23 משחקים בלבד, לעומת 26 של ניו יורק סיטי שבמקום ה-13, לה יש חמש נקודות יותר מאשר למיאמי. משחקה הבא של אינטר מיאמי יהיה גם הוא במסגרת ה-MLS, כשהיא תארח את נאשוויל - הקבוצה עליה מסי וחבריו גברו בגמר גביע הליגות - שנמצאת במקום השביעי במזרח.