מנצ'סטר סיטי הזיעה אמש (רביעי) לא מעט ונזקקה למהפך מאוחר בדרך לניצחון 1:2 על בורוסיה דורטמונד. התכולים היו בפיגור עד הדקה ה-80 ונראו מאוד אנמיים. עד שבעיטה מחוץ לרחבה של ג'ון סטונס הבלם וסיומת וירטואוזית של ארלינג הולאנד, לכדור מבריק של ז'ואו קנסלו, השאירו את הנקודות באיתיחאד.
זה היה משחק מאוד אמוציונלי עבור לא מעט שחקנים. ג'ובאני ריינה, שחקנה של דורטמונד הוא בנו של קלאודיו שהיה לא מעט שנים קפטן הסיטיזנס וג'וד בלינגהאם האנגלי הצעיר הבטיח לפני המשחק כי "כל ברמינגהאם תתמוך בדורטמונד". סיטי לעומתה פתחה עם 3 אקסים של דורטמונד, כאשר אקנג'י והולאנד ביצעו את המעבר רק בקיץ האחרון.
2 צפייה בגלריה
הולאנד
הולאנד
הולאנד, ביצוע וירטואוזי
(צילום: gettyimages)
(מצאו את ההבדלים: השער של קרויף ב-1974)
מאמן הסיטי, פפ גווארדיולה לא נראה רגוע בשריקת הסיום והחליף דברים עם השופט האיטלקי אורסטו. שער הניצחון של הנורבגי הזכיר למאמנו ביצוע אחר: "חשבתי לעצמי שזה ממש כמו השער של יוהאן קרויף בקאמפ נואו מול אתלטיקו".
הולאנד לא חגג את שער הניצחון מול האקסית ואמר: "בסוף, הצלחנו להראות מי אנחנו, דורטמונד שיחקה טוב וידעתי שישמרו עליי טוב כי הם מכירים אותי מצוין, אבל הם לא הצליחו לעצור אותי והצלחתי לכבוש".
2 צפייה בגלריה
הולאנד
הולאנד
הולאנד, לא חוגג
(צילום: רויטרס)
מי שניסה לצנן מעט את ההתלהבות בסיום היה הבלגי קווין דה בריינה ולאחר שנשאל מה דעתו על פתיחת העונה של החלוץ הנורבגי, שכללה 13 שערים בשמונה משחקים, הוא אמר: "אני לא צריך להתמודד עם זה, שכל אחד יגיב לזה כרצונו. שיחקתי עם הרמה הגבוהה ביותר של החלוצים, אגוארו כבש יותר מ-200 שערים עבור המועדון ואני חושב שהם באותה רמה".