המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות הסתיים הערב (רביעי), כאשר גולת הכותרת הייתה ה-1:3 של פ.ס.ז' על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. המשמעות של התוצאה היא שוויון משולש בין אלופת צרפת, השדים האדומים ולייפציג, כאשר לכולן 9 נקודות. יונייטד תצטרך נקודה בשבוע הבא בגרמניה בכדי לעלות, בשל יתרון במאזן הפנימי מול לייפציג. פ.ס.ז' תלויה בעצמה בבית מול בשקשהיר.
ניימאר הבקיע את שער היתרון המהיר לחבורה של תומאס טוכל (6), מרקוס רשפורד השווה זמנית (32), מרקיניוס (69) החזיר לצרפתים את היתרון והמילה האחרונה הייתה של ניימאר שסגר צמד בתוספת הזמן (91). פרד הורחק (70), אדינסון קבאני נעצר במשקוף מול האקסית.
9 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר חוגג באולד טראפורד
(צילום: רויטרס)
ברצלונה העניקה מנוחה ללאו מסי, מארק-אנדרה טר שטגן ופיליפה קוטיניו, אבל גם בלעדיהם הסתדרה יפה ושמרה על מאזן מושלם בזכות 0:3 בחוץ על פרנצווארוש. אנטואן גריזמן כבש משחק שלישי ברציפות והפעם עם העקב (14), מרטין בריית'ווייט הכפיל מבישול של עומסאן דמבלה (20), שהבקיע מהנקודה הלבנה את השלישי (28).
היריבה שלה במחזור הסיום, יובנטוס, ניצחה 0:3 בבית את דינמו קייב משערים של פדריקו קייזה (21), כריסטיאנו רונאלדו (57) ואלברו מוראטה (66). את המשחק ניהלה השופטת סטפני פרפאר. הגברת הזקנה מפגרת בשלוש נקודות אחרי הקטלאנים וכדי לסיים ראשונה תצטרך לנצח בהפרש של יותר משני שערים בקאמפ-נואו.
9 צפייה בגלריה
ברצלונה
ברצלונה
ברצלונה. הסתדרה גם בלי מסי
(צילום: EPA)
צ'לסי חזרה מספרד עם 0:4 ענק על סביליה והבטיחה את המקום הראשון בבית 5. אוליבייה ז'ירו היה הגיבור הגדול של הבלוז ולמען האמת של המחזור כולו עם רביעייה בלתי נשכחת (8, 54, 74 ו-83).
בבית 6, דורטמונד ללא ארלינג הולאנד הפצוע נפרדה ב-1:1 מול לאציו, אך הבטיחה את המקום בשמינית הגמר. קלאב ברוז' עדיין בתמונה לאחר 0:3 על זניט החלשה.
9 צפייה בגלריה
אוליבייה ז'ירו
אוליבייה ז'ירו
אוליבייה ז'ירו. הכל התחבר לו
(צילום: רויטרס)

בית 8

מנצ'סטר יונייטד - פ.ס.ז' 3:1 הפתיחה הייתה של אורחת ומי שהעלה אותה ליתרון מהיר היה ניימאר (6). קרדיט מגיע גם לקיליאן אמבאפה שפרץ את הגנת השדים האדומים. בדקה ה-24 השופט בדק ב-VAR כרטיס אדום אפשרי של פרד והחליט שאין עילה להרחקה. יונייטד הצליחה להשיג את השוויון שחיפשה, כאשר בעיטה של מרקוס רשפורד פגעה בדנילו והטעתה את קיילור נבאס (32).
9 צפייה בגלריה
עימות באולד טראפורד
עימות באולד טראפורד
עימות באולד טראפורד
(צילום: רויטרס)
9 צפייה בגלריה
מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד
קבאני והחברים מברכים את רשפורד
(צילום: רויטרס)
בדקה ה-57 אדינסון קבאני יכול היה לכבוש מול האקסית, אבל הצ'יפ שלו נעצר במשקוף. אנתוני מרסיאל שהגיע לריבאונד החמיץ גם כן. השדים האדומים לא הפסיקו להחמיץ ובסוף ספגו מרגלי מרקיניוס (69). דקה לאחר מכן פרד הורחק בצהוב שני. ניימאר סגר את הסיפור בתוספת הזמן (91).

בית 7

יובנטוס - דינמו קייב 0:3 פדריקו קייזה נגח פנימה (21), השוער גיאורגי בושקאן יכול היה לעשות יותר. כריסטיאנו רונאלדו דחק את השני (57), שערו ה-750 בקריירה. אלברו מוראטה שבישל לקייזה את הראשון קיבל ממנו בחזרה בישול וחגג את השלישי (66).
9 צפייה בגלריה
פדריקו קייזה
פדריקו קייזה
פדריקו קייזה שמח
(צילום: AFP)
9 צפייה בגלריה
סטפני פרפרט
סטפני פרפרט
השופטת סטפני פרפאר מנהלת את המשחק
(צילום: AFP)
פרנצווארוש - ברצלונה 3:0 אנטואן גריזמן מתחיל להיכנס לעניינים. שער ענק עם העקב לחלוץ (14) מבישול של ג'ורדי אלבה. מרטין בריית'ווייט הכפיל (21). גם עוסמאן דמבלה הצטרף לחגיגה ולבישול שלו לחלוץ הדני הוסיף גם שער מהנקודה הלבנה (27).
9 צפייה בגלריה
ברצלונה
ברצלונה
שוב מחייך. גריזמן
(צילום: AP)

בית 5

סביליה - צ'לסי 4:0 אוליבייה ז'ירו הקפיץ מעל השוער והעלה את הבלוז ליתרון בספרד (7). הצרפתי שלא בדיוק כובש בפרמייר-ליג היה חתום גם על השני בזכות מהלך טכני יפה (54), חגג שלושער גדול עם נגיחה מדויקת (74) ולאחר מכן השלים משחק לפנתיאון עם פנדל מוצלח (83).
9 צפייה בגלריה
אוליבייה ז'ירו
אוליבייה ז'ירו
אוליבייה ז'ירו. יש לו סיבות להיות מרוצה
(צילום: AFP)

בית 6

בורוסיה דורטמונד - לאציו 1:1 הגרמנים הודיעו לפני המשחק שארלינג הולאנד סובל מפציעה ולכן כלל לא נכלל בסגל. גם בהיעדרו הם הצליחו להבקיע ורפאל גריירו היה זה שהכניע את פפה ריינה לקראת תום המחצית הראשונה (44). צ'ירו אימובילה השווה בפנדל (67).
קלאב ברוז' - זניט 0:3 צ'ארלס דה קטלארה (33), האנס ואנקן (58) ונואה לאנג (73) חגגו על חשבון הקבוצה הרוסית.
פורסם לראשונה: 21:49, 02.12.20