חלוץ בורוסיה דורטמונד, סבסטיאן האלר, התראיין בהולנד ודיבר על השבועות הקשים שעברו עליו מאז נמצא שהוא סובל מגידול סרטני באשכיו. האלר, שאיבד את השיער על ראשו, טוען שהוא בכושר פיזי לא רע ורק מחכה לשחק מול הקיר הצהוב של אוהדי בורוסיה דורטמונד.
"חתמתי בדורטמונד והכול היה טוב, המשפחה שלי וכולם היו מרוצים", סיפר החלוץ מחוף השנהב, "פתאום הרגשתי לא בנוח, משהו בבטן שלי, ומשם זה הלך מהר מאוד. יום למחרת ב-9:00 בבוקר הגיעה התוצאה של הבדיקה ומצאו משהו בבטן. חיכיתי לבצע ביופסיה ועברתי הרבה בדיקות. עברתי ניתוח כדי לבדוק מה זה. הם ידעו ישר מה זה. לשמחתי יכולתי לעשות את כל הבדיקות מהר ועכשיו אני יודע".
1 צפייה בגלריה
סבסטיאן האלר חלוץ בורוסיה דורטמונד
סבסטיאן האלר חלוץ בורוסיה דורטמונד
רק בריאות. האלר
(צילום מסך)
האלר, שנרכש הקיץ על ידי בורוסיה דורטמונד מאיאקס, הוסיף: "הדבר הראשון שחשבתי עליו זה שרק עברתי קבוצה ואני לא יכול לשחק בקבוצה החדשה שלי. זה לא נראה כמו עסקה טובה, אבל כשחושבים לעומק מבינים שלא יכולתי לעשות כלום כדי להימנע מזה. הייתי חמישה ימים בבית החולים ולא יכולתי לזוז, רק הייתי במיטה. ברגעים האלה אתה מאבד שרירים ואת הכושר שלך. היה לי קשה לספר על זה לאנשים שקרובים אליי כי המידע התפרסם מהר באינטרנט".
האלר סיפר איך משפחתו קיבלה את זה: "אשתי הייתה בהלם, היא לא הצליחה להתמודד עם זה. אמא שלי כבר לא הייתה אותו דבר כי אמא זו אמא. התקשרתי לאחי כדי לוודא שהם יהיו שם בשבילה, יתמכו בה ויראו שהיא מתמודדת, שהיא מרגישה בסדר ומוקפת באנשים. אני מרגיש טוב מאוד עכשיו, כשחזרתי הביתה התחלתי לעבוד והייתי בחדר הכושר. אני באותו כושר כמו לפני כמה חודשים.
"הרבה אנשים נתנו לי את הביטחון להתמודד עם הדברים. אני מקווה שאגרום לזה שהרבה אנשים ילכו להיבדק. קיבלתי הרבה תמיכה וראיתי שהרבה מועדונים תמכו בי. אשתי ואני היינו בהלם כי לא ציפינו לכל כך הרבה תמיכה מעולם הכדורגל. זה נתן מוטיבציה עצומה להתמודד עם זה".
האלר סיפר על החלום שלו ואמר: "המטרה הראשונה שלי היא לחזור למגרש, לשחק מול הקיר הצהוב ולכבוש את השער הראשון שלו מולם. קיבלתי המון תמיכה מכולם בדורטמונד למרות שהייתי שם רק שבועיים. אני מודה לכל מי שנתן לי את הכוח להתמודד עם זה".