מסיבת עיתונאים מכבי חיפה אחרי פריז סן ז'רמן
(צילום: עוז מועלם)
בפריז סן ז'רמן נשמו לרווחה אחרי ה-1:3 מול מכבי חיפה, אתמול (רביעי) במחזור השני בבית 8 של ליגת האלופות. "קשה יותר מהצפוי", הייתה הכותרת ב"ל'אקיפ". בתוך הידיעה נכתב ש"פריז סן ז'רמן נאבקה כדי לנצח את מכבי חיפה. פריז סן ז'רמן בקושי ניצחה את מכבי חיפה וצריכה להודות ל-MNM (מסי, ניימאר ואמבאפה)". באתר של רדיו מונטה קרלו ציינו כי "פריז הסתמכה על הקסם של השלישייה שלה והמשיכה בפתיחה המושלמת".
מסי-בה בחיפה - כל הכתבות
על הדרך, שניים משחקני פ.ס.ז' רשמו ציוני דרך היסטוריים. לאו מסי הפך לשחקן הראשון בתולדות ליגת האלופות שכובש ב-18 עונות רצופות ומול 39 קבוצות שונות. עד הערב, הוא חלק את המקום הראשון עם כריסטיאנו רונאלדו שכבש מול 38 קבוצות. קיליאן אמבאפה, שכבש את שערו ה-30 בליגת האלופות (ב-46 הופעות) השתווה לאדינסון קבאני כמלך שערי המועדון בכל הזמנים במפעל.
2 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן-ז'רמן ליאו מסי עם קיליאן אמבאפה
שחקן פריז סן-ז'רמן ליאו מסי עם קיליאן אמבאפה
ציוני דרך היסטוריים. מסי וניימאר
(צילום: EPA)
אמבאפה אף נבחר למצטיין במשחק ואמר: "התנאים היו די קשים, היה חם מאוד, אבל זו ליגת האלופות. הגענו לכאן כדי לנצח ולשמור על המקום הראשון בבית ועשינו את זה. התחלנו די טוב, שיחקנו עם אינטנסיביות, אבל אז הקצב שלנו ירד מעט וספגנו שער. הגבנו טוב, כפינו עליהם את סגנון המשחק שלנו וזה עשה את ההבדל. במחצית השנייה הצלחנו לכבוש ולסגור את המשחק".
אמבאפה הוסיף: "אנחנו צריכים להשתפר. אנחנו צריכים לעבוד, אנחנו עובדים, אבל אנחנו להראות את התוצאות של העבודה כי הדברים הולכים להגיע מהר מאוד אחרי הפגרה וגביע העולם. העובדה ששלושה מאיתנו יכולים לעשות הבדל במשחק זה יתרון עבורנו. אני מקווה שכולנו נמשיך לכבוש".
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה שחקן פריז סן ז'רמן
קיליאן אמבאפה שחקן פריז סן ז'רמן
"צריכים עוד להשתפר". אמבאפה
(צילום: עוז מועלם)
ניימאר, שספג כרטיס צהוב לאחר חגיגת השער שלו, לא אהב את ההחלטה. "רק אצלי הדברים האלה קורים, אולי בפעם הבאה פשוט אודיע לשופטים על החגיגות שלי לפני השער", אמר בסרטון שצילם והעלה לאינסטגרם. לאחר מכן, בטוויטר, כתב: "חוסר כבוד מוחלט, דבר כזה לא יכול לקרות".
דנילו התייחס גם הוא לניצחון: "האווירה הייתה נהדרת. קשה לשחק כאן. אבל ליגת האלופות היא כזו. כל קבוצה נחושה ומרוכזת וכל משחק הוא קשה. היה משחק קשה מאוד. ניסינו לשחק מהר במחצית הראשונה, אבל לא הצלחנו לעשות את זה. היינו הרבה יותר טובים במחצית השנייה והצלחנו לכבוש פעמיים ולגמור את המשחק. האיכות של שחקני ההתקפה שלנו היא נהדרת".
התגובה של ניימאר
מאמן פ.ס.ז', כריסטוף גאלטייה, סיכם: "היו לנו שניים או שלושה מצבים גדולים במחצית הראשונה וגם להם היו. מכבי חיפה דחפה אותנו אחורה עם אווירה נהדרת. לא היינו מאורגנים מספיק. זה הפך את המחצית הראשונה לקשה מאוד. היינו צריכים לסדר את הדברים ובחזרה למחצית השנייה הדברים נראו טוב יותר מבחינתנו".
"היריבות הן תמיד איכותיות בליגת האלופות. היינו צריכים להגיב אחרי מחצית ראשונה מעט יותר מממוצעת במחצית הראשונה, בעיקר מבחינה טקטית. כששלושת שחקני ההתקפה שלנו הלכו מעט אחורה היינו טובים יותר. זה לא שלא רצינו, אלא פשוט ניתחנו לא מספיק טוב את הלחץ בין הקשים לשלישייה הקדמית שלנו"".
פורסם לראשונה: 00:24, 15.09.22