ריאל מדריד לא מוותרת על האליפות. שני מחזורים לסיום העונה, הבלאנקוס נותרו במקום השני וכעת רחוקים שתי נקודות מאתלטיקו מדריד, אחרי 1:4 מרשים אתמול (חמישי) בחוץ על גראנדה. לוקה מודריץ' ורודריגו כבשו ראשונים, אלבארו אודריאוסולה וקארים בנזמה הוסיפו והשתתפו בקונצרט. האם זה יספיק לזכייה בתואר? את זה נדע בשבוע הקרוב.
לא רק רודריגו כיכב אתמול, בריאל התלהבו גם מהיכולת של שני שחקנים צעירים נוספים: מיגל גוטיירס ומרווין. "הילדים רוצים את האליפות", נכתב בשער ה"מארקה". גם ב"אס" החמיאו לבלאנקוס: "ריאל לא מוותרת, האקדמיה שלה מייצרת עוד ועוד כוכבים".
2 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם רודריגו
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם רודריגו
רודריגו והחברים חוגגים. המהפך יושלם בראשון?
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
אופטימי. זידאן
(צילום: AP)
"הניצחון הגיע לנו", הודה המאמן המנצח, זינדין זידאן. "מיגל ומרווין היו נהדרים, כמו כל היתר. אני שמח בשבילם, בעיקר כי הם שחקני ריאל מדריד". והאם לדעתו ריאל יכולה לעקוף ברגע האחרון את אתלטיקו ולזכות בתואר? "ניתן את הכל עד לדקה האחרונה של העונה", הבהיר המאמן הצרפתי.
זידאן נשאל על-ידי העיתונאים לגבי מרסלו. המגן הברזילאי לא נכלל בסגל, לאחר שעל-פי מספר פרסומים התווכח עם מאמנו באימון המסכם. "הוא היה פצוע ולא רציתי לסכן אותו", טען זידאן. "אין שום דבר מעבר לזה".
"הילדים רוצים אליפות": שער ה"מארקה"
"מדריד לא מוותרת": שער ה"אס"
למחמאות גדולות זכה גם השוער הבלגי של ריאל, תיבו קורטואה, שהציג משחק נהדר. "הוא אחת הסיבות שבזכותו ריאל עדיין במרוץ האליפות", נכתב ב"אס". השוער עצמו אמר בסיום: "אנחנו חייבים להמשיך לנצח ולקוות שאתלטיקו תאבד נקודות, זה כל מה שאפשר לעשות".
למרות הניצחון, ריאל עדיין לא תלויה בעצמה. מה עוד שביום ראשון היא תתארח אצל אתלטיק בילבאו ואתלטיקו תארח את אוסאסונה החלשה. מה עד שבמחזור האחרון הקולצ'ונרוס יפגשו את ויאדוליד של שון וייסמן, שנמצאת כרגע מתחת לקו האדום. "אם לא טעויות השיפוט מול סביליה, היינו חוגגים אליפות", טען כוכב העבר של הבלאנקוס, רוברטו קרלוס.