יובנטוס רשמה שמונה ניצחונות רצופים שבמהלכם לא ספגה אפילו שער אחד, ועלתה עד למקום השני אחרי פתיחת עונה נוראית, אבל הערב (שישי) היא פגשה את ההתקפה הכי טובה באיטליה (והקבוצה הכי טובה באיטליה), נאפולי, שהביסה אותה 5:1. הקבוצה של לוצ'אנו ספאלטי הגדילה את הפער מהגברת הזקנה - ובאופן זמני גם בפסגה - ל-10 נקודות, ועשתה צעד גדול בדרך לאליפות ראשונה מאז ימיו של דייגו מראדונה בקבוצה.
באופן הראוי ביותר למשחק בעל חשיבות כה גדולה, הגיבורים שלו היו שני הוככבים הגדולים ביותר של נאפולי, לפחות בהתקפה, חביצ'ה קברצ'חליה שרשם שער (39) ושני בישולים, ו-ויקטור אוסימן (מלך שערי הליגה עם 12 כאלה ב-14 הופעות) שהשלים צמד (14 ו-65) והוסיף בישול. הבלם אמיר רחמני (55) ואליף אלמאס (72) כבשו גם הם. אנחל די מריה החזיר את יובנטוס לחיים עם שער שצימק ל-2:1 לפני הירידה למחצית (43), אך זה כאמור לא הספיק.
2 צפייה בגלריה
שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים
הקבוצה הכי טובה באיטליה. שחקני נאפולי חוגגים
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
חביצ'ה קברצ'חליה
חביצ'ה קברצ'חליה
שער ושני בישולים. קברצ'חליה
(צילום: רויטרס)
להגנתה של יובנטוס, היא הגיעה עם רשימת פצועים ארוכה, שכוללת בין היתר את דושאן ולאחוביץ', פול פוגבה, חואן קואדרדו ולאונרדו בונוצ'י. מי שכן פתח בהרכב של מסימיליאנו אלגרי הוא פדריקו קייזה, שמאז שחזר מהפציעה שהשביתה אותו חודשים ארוכים הוא שיחק רק כמחליף.
מילאן תתארח מחר (19:00) אצל לצ'ה ותוכל לחזור למקום השני על חשבונה של יובנטוס, ולהחזיר את הפער מנאפולי לשבע נקודות.
בליגה האנגלית: אסטון וילה - לידס יונייטד 1:2
בליגה הספרדית: סלטה ויגו - ויאריאל 1:1