אנתוני עלה למנצ'סטר יונייטד 100 מיליון אירו, וכבר במשחק הראשון שלו הראה מה הוא שווה. הברזילאי כבש בדקה ה-35 ב-1:3 המרשים של יונייטד על ארסנל, וקיבל מחמאות מהמאמן שלו. יונייטד נמצאת בכושר נפלא וסוגרת ארבעה ניצחונות רצופים. אחרי שישה מחזורים היא במקום החמישי, רק שלוש נקודות מארסנל המוליכה.
"אני חושב שכולנו ראינו כמה אנתוני מסוכן עם המהירות והיצירתיות שלו, הוא הרשים מאוד בבכורה ואני חושב שהוא מסוגל ליותר", אמר מנג'ר יונייטד אריק טן האח. "אני מכיר אותו מאיאקס ויש לו פוטנציאל והוא יהיה אפילו יותר טוב ממה שהוא היום". הברזילאי עצמו כתב בטוויטר שלו: "משחק מדהים. תודה לכל הצוות של מנצ'סטר יונייטד ולחברים שלי בקבוצה על קבלת הפנים. זאת רק ההתחלה. עכשיו צריך להמשיך קדימה".
3 צפייה בגלריה
אנתוני חוגג
אנתוני חוגג
אנתוני חוגג. בכורה חלומית
(צילום: גטי אימג'ס)
3 צפייה בגלריה
טאן האח
טאן האח
טן האח. "יכולים להשתפר"
(צילום: גטי אימג'ס)
מי שהצטיין אתמול הוא מרקוס ראשפורד שהרשים עם צמד: "עבר הרבה זמן מאז שכבשתי נגד ארסנל", אמר החלוץ, "אז זה משהו שחיכיתי לו, אני שמח שעשיתי את זה. היה לנו מבחן גדול היום ועמדנו באתגר. אז אנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו. ארסנל קבוצה טובה מאוד שעושה הרבה צרות, יש לה שחקני התקפה מצוינים. היה קשה, אבל הצלחנו לנצח". טן האח החמיא לחלוץ שלו: "היה היה מצוין, הוא משקיע המון מאמץ במהלך המשחק והגיע לו לכבוש".
הקשר כריסטיאן אריקסן אמר: "זה היה משחק כיפי, אני חושב שאנחנו מתחילים להתחבר כקבוצה ולהבין יותר טוב אחד את השני. טן האח רוצה שנשחק כמה שיותר למעלה ונלחץ גבוה, ואתם רואים שאנחנו מאוד משתדלים לעשות את זה".
3 צפייה בגלריה
רשפורד חוגג
רשפורד חוגג
ראשפורד. צמד מרשים
(צילום: EPA)
טן האח הוסיף: "התחלת המשחק שלנו הייתה מעולה, אלה היו עשר הדקות הכי טובות שלנו העונה. לארסנל היו הרבה הזדמנויות, אבל אנחנו כבשנו שערים נהדרים. אני חושב שאנחנו יכולים לשחק אפילו טוב יותר. השחקנים נלחמנו על כל כדור. אנחנו מגינים כקבוצה, עם 11 שחקנים. היינו יכולים להגן טוב יותר ולא לספוג שער, אנחנו רוצים לשלוט יותר בקצב המשחק. הרוח הקבוצתית השתנתה ונהייתה טובה יותר. כולנו רוצים להמשיך להשתפר ולשחק טוב יותר".
"היה מאוד מאכזב להפסיד במשחק הזה", אמר מנג'ר ארסנל מיקל ארטטה, "בחלקים גדולים ממנו שלטנו לחלוטין והיינו יותר טובים. יצרנו לא מעט מצבים אבל לא הצלחנו לכבוש, והם משלושה מצבים כבשו שלושה שערים".