היכן ישחק בעונה הבאה דניאל פרץ? את התשובה לשאלה הזו לא ברור גם אם בבאיירן מינכן יודעים. על-פי דיווח ב"סקיי גרמניה", עתידו של השוער הישראלי אצל הבווארים נותר לא ברור.
על פי אותו פרסום, באיירן כבר החלה בשיחות ראשוניות על הארכת חוזה לעונה אחת לשוער המחליף, סוון אולריך. בדיווח נטען כי "עתידו של אולריך תלוי גם בשאלה האם מנואל נוייר יאריך את חוזהו והאם דניאל פרץ ייצא בהשאלה. אם נוייר יאריך את חוזהו, אז סביר מאוד שפרץ יושאל. לכן חוזה חדש לשנה נוספת עבור אולריך יהיה מתקבל על הדעת עבורו", נכתב.
1 צפייה בגלריה
שוער באיירן מינכן דניאל פרץ
שוער באיירן מינכן דניאל פרץ
יישאר או לא במינכן? פרץ
(Lars Baron/Getty Images)
בריאיון שהעניק פרץ ביוני האחרון ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet, אמר: "מצחיק לחשוב שיש ביקורות על כך שהלכתי לבאיירן ואני לא משחק. אבל זה שלהם, לי יש את הדרך שלי ולא מעניין אותי מה אומרים. אהיה השוער הבכיר של באיירן, לא סתם חתמתי לחמש שנים, זו הייתה הבחירה הכי נכונה שלי".
"נוייר? מבחינתי הוא השוער הגדול בהיסטוריה. עוד כשהייתי שוער בגיל עשר הוא היה האליל שלי, אין הצלה שלו שלא ראיתי. צפיתי במאות סרטונים שכיכב בהם, מכיר כל תנועה. קיבלתי הזדמנות של פעם בחיים להתאמן עם שוער ברמה הזו. הוא גם בחור מדהים, אנחנו חברים מאוד קרובים, בקשר גם כשאני בארץ. הוא קיבל אותי כל כך יפה מחוץ למגרש ובמגרש, עזר לי בכל מה שצריך. בכל שאלה שהייתה לי, על המועדון או על העיר, תמיד היה קשוב וזמין".