למרות פתיחה רעה בליגה, במנצ'סטר יונייטד יכולים בסך הכל להביט באופטימיות על תחילת עידן אריק טן האח באולד טראפורד. השדים האדומים התעשתו מהיכולת המעזעת בשני המחזורים הראשונים בפרמיירליג וניצחו ארבעה משחקים ברציפות, כולל 1:3 על המוליכה ארסנל, שהיה ההפסד הראשון של התותחנים העונה.
היום (שלישי) התראיין ברונו פרננדש לתקשורת האנגלית וניסה להסביר מה עבר עליו ועל חבריו באותם שני הפסדים בתחילת העונה (2:1 בבית בידי ברייטון ו-4:0 משפיל בידי ברנטפורד): "זה היה כמו לחזור לעבר. הרגשנו את זה בינינו, באווירה ביציעים. כולם הרגישו שוב איך הביטחון יורד. אף אחד לא רוצה לקבל את הכדור. זה הרגיש כמו רוחות מהעבר".
2 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש
שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש
נזכר בתקופות הקשות. ברונו פרננדש
(צילום: AFP)
על מאמן מנצ'סטר יונייטד הקודם, ראלף רנגניק, אמר פרננדש: "הוא מאמן טוב, עם רעיונות טובים, אבל משחק הלחץ שלו לא מתאים לכולם. בתקופתו האווירה בין השחקנים הייתה לא טובה, הביטחון היה ברמה נמוכה - המצב היה רע".
לצד זאת, פרננדש שפע מחמאות למאמנו הנוכחי, אריק טן האח: "קודם כל יש לו חזון, יש לו סגנון. צריך לעבוד לפי הכללים שלו, הוא מאוד מחמיר עם זה - ואני אוהב את זה". על האלמנטים שהוסיף ההולנדי עם הגעתו: "הוא הביא עמו משמעת, שלדעתי הייתה די חסרה בעבר. כולם חייבים להיות באותו עמוד. זה מה שפפ גווארדיולה ויורגן קלופ עושים במנצ'סטר סיטי וליברפול. בגלל שיש להם יציבות בקבוצות שלהם ובגלל המעורבות שלהם ברכש הם מצליחים לבנות את הקבוצה, וזה חשוב בשביל לזכות בתארים".
2 צפייה בגלריה
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח עם ברונו פרננדש, מרכוס ראשפורד
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח עם ברונו פרננדש, מרכוס ראשפורד
"הוא הביא עמו משמעת, שלדעתי הייתה די חסרה". אריק טן האח עם שחקניו
(צילום: Getty Images)
מנצ'סטר יונייטד נמצאת כרגע במקום החמישי בליגה האנגלית במרחק של שש נקודות מהמוליכה ארסנל, אך גם עם משחק חסר. הקבוצה תשוב להתמודד בפרמיירליג עם סיום פגרת הנבחרות ותתארח ב-2 באוקטובר אצל מנצ'סטר סיטי לדרבי גדול וחם במסגרת המחזור התשיעי.