לאחר שבימים האחרונים דווח כי קארים בנזמה צפוי לעזוב את ריאל מדריד בתום 14 עונות בקבוצה, ולעבור לאל-איתיחאד מסעודיה, הערב (חמישי) דיבר החלוץ בטקס שנערך לכבודו מטעם עיתון המארקה הספרדי.
חוזהו של בנזמה במדריד יסתיים בתום העונה הקרובה, והוא היה צפוי לחדש אותו לעונה נוספת. עם זאת, הדיווחים האחרונים סיפרו כי הוא מחוזר על ידי הענקית הסעודית אל-איתיחאד שמציעה לו לחתום על חוזה לשתי עונות, במהלכן ירוויח 200 מיליון אירו לעונה. כמו כן, דווח כי הוא יודיע על עזיבה היום בערב, אך דיווחים אלה התבדו - לפחות נכון לעכשיו.
3 צפייה בגלריה
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד
נשאר בריאל. בינתיים בנזמה
(צילום: רויטרס)
כשנשאל האם יש לו בשורות עבור אוהדי ריאל מדריד במהלך הטקס לכבודו, השיב בנזמה: "בשורות בנוגע למה? איזו סיבה יש לי לדבר על העתיד שלי בריאל אם אני עוד כאן? כל הדיבורים והשמועות פורסמו באינטרנט, והמציאות היא לא מה שכותבים באינטרנט. נכון לעכשיו אני כאן. יש לנו משחק ביום ראשון".
עוד הוסיף הצרפתי: "אני יודע עד כמה אוהדי ריאל מדריד אוהבים אותי. אני מרגיש את זה בכל פעם שאני על המגרש. אתן עבורם תמיד את כל כולי. אנחנו אולי 11 שחקנים על כר הדשא, אבל האוהדים שלנו הם גורם משמעותי בעוד בהצלחה שלנו".
3 צפייה בגלריה
קארים בנזמה עם פרס כדורגלן השנה
קארים בנזמה עם פרס כדורגלן השנה
זכה ב-25 תארים עם ריאל. בנזמה עם פרס כדורגלן השנה
(AFP)
החלוץ הצרפתי (35) ייזכר כאחד השחקנים הגדולים שלבשו את החולצה של ריאל אי פעם. הוא זכה איתה ב-25 תארים לאורך הקדנציה שלו בסנטיאגו ברנבאו, כולל חמישה גביעי אלופות, ארבע אליפויות ושלושה גביעי מלך.
בתקופתו בריאל מדריד, שהחלה ב-2009 הוא צבר 647 הופעות, במהלכן כבש 353 שערים (רק רונאלדו מקדים אותו ברשימת מבקיעי כל הזמנים של המועדון) וסיפק 165 בישולים. לשיאו הוא הגיע בעונת 2021/22, שבזכותה זכה בכדור הזהב האחרון. בעונה החולפת כבש 30 שערים ובישל עוד שישה ב-42 הופעות בכל המסגרות.
אם בסופו של דבר יחליט בנזמה לעזוב, זה יורגש היטב בריאל מדריד, שאיבדה העונה את האליפות ואת תואר אלופת אירופה. כרגע, אין לה מחליף ברור עבור הצרפתי. ביום ראשון הקרוב ישחק בנזמה עם הבלאנקוס במחזור הסיום של הליגה הספרדית נגד אתלטיק בילבאו.
3 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד
לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד
נשאר בריאל. מודריץ'
(צילום: רויטרס)
סעודיה, שנחושה לארח את מונדיאל 2030, ממשיכה בניסיונותיה לפתות את כוכבי הכדורגל העולמיים בסכומי כסף גרנדיוזיים. אחרי המעבר של רונאלדו לאל-נאסר, העיתונאי פבריציו רומאנו, אשר נחשב למומחה העברות עולמי, דיווח היום כי לוקה מודריץ' דחה הצעות מקבוצות סעודיות, והקרואטי בן ה-37 יישאר בריאל.