הרומן בין שון וייסמן למאמן ויאדוליד סרחיו גונסאלס לא החל ברגל ימין. למרות שהחלוץ הישראלי הוא הרכש היקר בתולדות המועדון, המאמן לא באמת האמין בו בתחילת העונה. מדי פעם פתח איתו בהרכב, אך לרוב וייסמן החל בספסל.
אתמול (שישי) נראה שחל מפנה במערכת היחסים בין השניים, ובעיקר בהערכה של גונסאלס כלפי וייסמן. הישראלי פתח בהרכב של ויאדוליד במשחק התחתית הלוהט מול אוסאסונה (2:3), כבש צמד (שערי בכורה), כולל זה שהביא את הניצחון בדקה ה-76, והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות. בעקבות הניצחון עלתה ויאדוליד מעל הקו האדום והיא מדורגת במקום ה-16.
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
וייסמן חוגג
(צילום: gettyimages)
"אני שמח מאוד על התצוגה של שון", אמר בסיום גונסאלס. "הכרנו את האיכויות שלו, והוא יכול לתת לנו עוד הרבה יותר כי הפוטנציאל שלו גדול. שני השערים שלו היו חשובים, אבל אני שמח עוד יותר בעקבות העבודה הקשה שלו על המגרש".
על ההתחלה הקשה של וייסמן, והמפנה שצפוי להגיע בעקבות הצמד נגד אוסאסונה, הוסיף גונסאלס: "הבנו שמגיע לו לקבל את ההזדמנות, והיום הוא לקח אותה".
2 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
וייסמן. רק שימשיך ככה
(צילום: gettyimages)
ב"מארקה" גם פרגנו לישראלי עם הכותרת של המשחק: "שון וייסמן הציג את הנשק שלו". ב"מונדו דפורטיבו" נכתב: "וייסמן ניצל את הכאוס ההגנתי של אוסאסונה".