המחזורים ברחבי הליגות הבכירות באירופה נמשכים גם היום (ראשון). במשחק שהסתיים בליגה האנגלית ניצחה מנצ'סטר יונייטד 0:2 בחוץ את לידס ועלתה זמנית למקום השני, עד שיריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי תפסה אותו מחדש בזכות ניצחון על אסטון וילה.
באיטליה, המוליכה נאפולי תארח את קרמונזה ב-21:45, בעוד יובנטוס ניצחה 0:1 את פיורנטינה. בספרד: מלבד משחקה של ברצלונה מול ויאריאל, אתלטיקו מדריד גברה על סלטה ויגו והתבססה במקום הרביעי.
3 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שבו לנצח. שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
(Getty Images)
לידס - מנצ'סטר יונייטד 2:0 | ארבעה ימים בלבד לאחר שנפגשו באולד טראפורד במסגרת משחק השלמה מהמחזור השמיני ונפרדו ב-2:2, יצאו השדים האדומים הפעם עם שלוש הנקודות ממשחק החוץ מול היריבה מחבל יורקשייר.
לידס שוב הקשתה על השחקנים של אריק טן האח, ושמרו על שער נקי במשך 80 דקות, אך אז הגיע מרקוס ראשפורד כבש שער חשוב לזכות האורחת. חמש דקות לאחר מכן אלחנדרו גרנאצ'ו הבקיע את השני כאשר ניצל בישול בכורה העונה של ואוט וחהורסט בשדים האדומים מאז שהצטרף בינואר. יונייטד עולה זמנית למקום השני על חשבון מנצ'סטר סיטי - שתשחק גם היא במהלך הערב.
3 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר יונייטד אלחנדרו גרנאצ'ו
שחקן מנצ'סטר יונייטד אלחנדרו גרנאצ'ו
שער בכורה בקבוצה הבכירה. אלחנדרו גרנאצ'ו
(Getty Images)

איטליה

יובנטוס - פיורנטינה 0:1 | הגברת הזקנה עם ניצחון שני ברציפות, שהציב אותה במקום התשיעי בטבלה במרחק 10 נקודות מהמקום השישי המוליך לאירופה. אדריאן ראביו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-34 מבישול של אנחל די מריה, כאשר אקס האורחת דושאן ולאחוביץ' הבקיע גם הוא, אך השער נפסל בשל נבדל בהתערבות ה-VAR.
נאפולי - קרמונזה 0:3 | המוליכה עם ניצחון שישי ברציפות, והגדילה את הפער בפסגה ל-16 נקודות, כאשר אינטר תוכל לצמק אותו בחזרה ל-13 כשתשלים את משחקה. חוויצ'ה קווארצחליה, שחגג יומולדת 22, כבש בדקה ה-22 והעלה את נאפולי ליתרון. אוסימן ואלמאס הוסיפו עוד שניים במחצית השנייה, ונאפולי ממשיכה בדהרה המדהימה שלה.
תוצאות נוספות: אודינזה - ססואולו 2:2 בולוניה - מונזה 1:0
3 צפייה בגלריה
שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים
ניצחון שני ברציפות. שחקני יובנטוס חוגגים
(EPA)

ספרד

סלטה ויגו - אתלטיקו מדריד 1:0 | הקולצ'ונרוס שבים בקושי למסלול הניצחונות לאחר התיקו הביתי מול מול חטאפה במחזור שעבר. האורחת התקשתה מאוד בבלאידוס, כאשר בדקה ה-70 סטפן סאביץ' הורחק והשאיר אותה בעשרה שחקנים. על אף זאת, הצליחה אתלטיקו לצאת עם שלוש הנקודות בזכות שער דרמטי של ממפיס דפאי בדקה ה-89. בזכות הניצחון התבססה הקבוצה של דייגו סימאונה במקום הרביעי, עם יתרון ארבע נקודות על בטיס החמישית.
תוצאות נוספות: חטאפה - ראיו וייקאנו 1:1 ויאדוליד - אוסאסונה 0:0