ליברפול לא ראתה את זה מגיע. הקבוצה של יורגן קלופ פתחה את העונה ברגל שמאל בפרמייר-ליג, וקיוותה שאולי בליגת האלופות זה יהיה אחרת. אלא שאמש (רביעי) היא חטפה 4:1 מנאפולי באיטליה במחזור הפתיחה. זאת הפעם הראשונה שליברפול סופגת רביעייה בשלב הבתים של ליגת האלופות.
המנג'ר יורגן קלופ אמר בסיום: "לא היינו במשחק, לא התקפית ולא הגנתית. נצטרך למצוא את עצמנו מחדש כי אנחנו לא עובדים כקבוצה. אני צריך זמן לחשוב על זה, זאת העבודה שלי. אני אחראי למצב של הקבוצה ולהפסדים האלה. אנחנו לא משחקים מספיק טוב".
3 צפייה בגלריה
סלאח מאוכזב
סלאח מאוכזב
סלאח מאוכזב
(צילום: AFP)
"נתנו להם את שני השערים האחרונים על מגש", המשיך קלופ, "אנחנו צריכים להגן על השער הרבה יותר טוב. אתה צריך להיות ממש גרוע אם יש לך את אליסון כשוער ואתה סופג שלושה שערים במחצית אחת. יש לנו עוד שלושה ימים משחק נגד וולבס, הם בטח צחקו ואמרו לעצמם שזה הרגע המושלם לשחק נגדנו. אנחנו נמצא את הדרך לשחק הרבה יותר טוב, למרות שיש לנו רק שלושה ימים".
קלופ התייחס גם לאפשרות שיפוטר, כפי שקרה לתומאס טוכל בצ'לסי: "לא חושב שזה יקרה, הבעלים מצפה ממנו למצוא פיתרון למצב הנוכחי. יש לליברפול בעלים מסוג אחר. הוא יותר רגוע ומצפה ממני לפתור את הדברים בעצמי. ביום שזה ישתנה, אני מאמין שיגידו לי את זה".
3 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ. "דברים צריכים להשתנות"
(צילום: גטי אימג'ס)
הבלם וירג'יל ואן דייק, שגרם העונה כבר לשני פנדלים, נותר מאוד אופטימי: "אפשר להפוך את העונה הזאת, הדבר הכי טוב בסיפור הזה הוא שהמשבר שלנו הגיע בתחילת העונה, יש לנו עוד זמן לתקן. אנחנו מסוגלים ללכת עד הסוף, גם בפרמייר-ליג וגם בליגת האלופות. נעשה הכל כדי שזה יקרה, אני אופטימי לגבי הסיכויים".
המגן אנדי רוברטסון הוסיף: "היו לנו חורים גדולים בהגנה, באצטדיון כזה אתה חייב לשחק יותר צפוף וקרוב אחד לשני. הם היו בהרבה יותר טובים מאיתנו. היו להם הרבה שטחים פנויים. כשמשחקים בליגת האלופות במשחק חוץ, אי אפשר שההגנה תהיה כזאת פרוצה. אנחנו חייבים להיות יותר מלוכדים. הגיע לנו להפסיד ככה. אתה חייב לעלות כדי להילחם, אבל לא היינו קרובים היום אחד לשני, אנחנו צריכים להתעורר. זה לא יכול להמשיך ככה".
3 צפייה בגלריה
שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים. הקבוצה הראשונה שכבשה ארבעה שערים בשלב הבתים מול ליברפול
(צילום: גטי אימג'ס)

"ראינו את הכעס של קלופ"

בלם העבר של נבחרת אנגליה ומנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד ניתח את המשבר של ליברפול: "יורגן קלופ אמר שהם צריכים להמציא את עצמם מחדש, זאת אמירה חזקה. ההצלחה של קלופ בליברפול בנויה על זה שהוא הצליח לגרום לשחקנים להיות מחויבים, וכרגע הם לא משחקים בצורה הזאת. ראינו את הכעס שלו במהלך המשחק".
"הכוכבים של ליברפול לא בשיאם", המשך פרדיננד, "מוחמד סלאח, וירג'יל ואן דייק ופאביניו רחוקים מאוד מהיכולת שהם הראו בעבר. נראה שלליברפול חסרה תשוקה, זאת לא הקבוצה שאנחנו מכירים מהשנים האחרונות".