לא שקט בנבחרת צרפת. דיווח מסקרן ב"ל'אקיפ" טוען כי אנטואן גריזמן, מהכוכבים הגדולים של הטריקולור במונדיאל האחרון, שוקל לפרוש מנבחרת צרפת. זאת לאור ההחלטה של המאמן דידייה דשאן להעניק לקיליאן אמבאפה את סרט הקפטן במקומו של הוגו לוריס, שהחליט אחרי הגביע העולמי לפרוש מהמדים הלאומיים.
על-פי אותו פרסום, שחקנה של אתלטיקו מדריד "לקח קשה את הבשורה" ומקורביו מספרים כי הוא "פגוע, נעלב ושוקל את עתידו במדי הנבחרת". גריזמן בן ה-32, יש לציין, נחשב לאחד השחקנים המוערכים ביותר על ידי דשאן. ברזומה שלו 117 הופעות בטריקולור ו-42 שערים. גריזמן גם היה מלך השערים של צרפת ביורו 2016 עם 6 כיבושים.
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת צרפת אנטואן גריזמן
שחקן נבחרת צרפת אנטואן גריזמן
דיווח מפתיע. גריזמן
(רויטרס)
בשנה האחרונה הפך גריזמן לקשר בנבחרת, במהלך שספק אם הייתה נראית טוב כל כך בלעדיו, וכמעט בכל משחק בגביע העולמי בקטאר (טורניר שהסתיים בהפד דרמטי בדו-קרב פנדלים לארגנטינה בגמר) הוא נראה לא רק כמנהיג של הצרפתים אלא גם ככדורגלן הכי טוב על המגרש.
אחרי שהיה מלך השערים של יורו 2016, בו הפסידה צרפת בגמר לפורטוגל, והשחקן המצטיין בגמר מונדיאל 2018, בו צרפת זכתה, גריזמן הביא את אותה יכולת, רק בתפקיד אחר, גם במונדיאל האחרון.
2 צפייה בגלריה
דידייה דשאן אנטואן גריזמן
דידייה דשאן אנטואן גריזמן
דווקא נמצאים ביחסים מצוינים. דשאן וגריזמן
(צילום: רויטרס)
ושוב, היחסים המקצועיים בין דשאן לגריזמן מצוינים, מה שקצת מעמיד את הדיווח בספק. דשאן, כך סיפר המאמן בעצמו, התייעץ עם גריזמן כי ידע שהוא הולך להציע לו משהו מפתיע לפני הטורניר בקטאר. לחלוץ שכבש כמעט 300 שערים בקריירה לא פשוט להיות פתאום רחוק מהשער. "גריזמן נדיב ואינטליגנטי, הוא ויתר על משהו לטובת איזון הקבוצה", אמר דשאן. "הייתי יכול לשים אותו מקדימה, אבל בזכות הרבגוניות שלו יש גם מקום לדמבלה".