בתקשורת הסרבית המומים לאחר הפסד הבכורה של ברק בכר והכוכב האדום בלגרד אתמול (שבת), 3:2 לווז'דובאץ במסגרת המחזור החמישי בליגה. כמעט שנתיים לא הפסידה אלופת סרביה במסגרת המקומית, אך לאחר 65 משחקים זה קרה, והמאמן הישראלי - שזכה ללא מעט תשבוחות על פתיחת העונה הנהדרת של קבוצתו - מתחיל להרגיש את הצד הפחות נעים של התפקיד.
"ברק בכר והכוכב האדום חטפו סטירה", נכתב באתר "sportske". "הערב חזינו בהפתעה הגדולה ביותר בכדורגל הסרבי בשש השנים האחרונות. מדובר בהפסד הראשון של המאמן הישראלי ברק בכר מאז הצטרף, מה שחשף את כל החולשות והפגמים בקבוצה והוכיח כי היא לא מספיק טובה בשביל להתחרות בשלב הבתים של ליגת האלופות, במיוחד ההגנה שלה".
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
מתחיל להרגיש את הצד הפחות נעים של התפקיד. ברק בכר
(צילום: Dragan Tesic/Crvena zvezda)
עוד נכתב כי "במשך החודש האחרון קיבלה הקבוצה המון מחמאות, אבל נראה כי לא הכל אידיאלי, בטח לא כפי שהיא נראתה היום. השחקנים הצעירים של ווז'דובאץ שברו את המשחק של הכוכב האדום עם לחץ אפקטיבי והענישה אותה באכזריות על הטעויות שביצעה שלישיית ההגנה".
באתר "HotSport" ביקרו את בכר על השחקנים ששחרר בקיץ: "המהפכה של בכר העלימה את הגן המנצח של הכוכב האדום. המועדון חזר לגדולה בזירה המקומית ובאירופה בראש ובראשונה בזכות שחקנים שהפכו לחיילים של המועדון. הם לא תמיד היו הכי נוצצים או הכי איכותיים, אבל שחקנים כמו מילאן בוריאן, השוער שבכר זרק מהקבוצה בהזדמנות הראשונה שהייתה לו, הניחו את היסודות להצלחה ההיסטורית של המועדון".
באותו טור ספג בכר ביקורת על כך ש"חשב שהוא גדול יותר מהמועדון, וזרק את השחקנים שחשב שלא מתאימים, אבל הם היו אלה שהרימו את המועדון הענק הזה מהרצפה והחזירו אותו למקומו הטבעי. השחקנים שמשחקים כיום בקבוצה נכנעים מהר ולא מבינים את ההשלכות של הפסד בליגה. המשחק הזה הוכיח חד משמעית - לכוכב האדום של בכר אולי יש המון כישרון, אבל אין לה רוח לחימה".
בכר עצמו אמר לאחר ההפסד: "לא הצלחנו להתאים את עצמנו למגרש וליריבה. נענשנו היום על כל טעות שביצענו. אני חושב שהפיגור 3:0 שנקלענו אליו היה גדול מדי. אם היינו מנצלים את המצבים שהיו לנו במחצית הראשונה ובתחילת המחצית השנייה, היינו מנצחים. יש לנו הרבה מה ללמוד מההפסד הזה. אני רוצה להודות לאוהדים ומקווה שנפצה אותם בשבוע הבא נגד נובי פזאר".