ליברפול תשלם ליובנטוס רק 13 מיליון אירו (לפני בונוסים) עבור שחקן הכנף פדריקו קייזה, כך מדווחים היום (רביעי) בכלי התקשורת באירופה. רק לפני שלוש שנים, לאחר שהוביל את איטליה לזכייה ביורו, שווי השוק של קייזה לפי האתר "טרנספרמרקט" היה 70 מיליון אירו, אך ליברפול זוכה בעסקה האטרקטיבית מאחר שהשחקן מסיים את חוזהו ביובנטוס בתום העונה הנוכחית. יש לציין שבשלוש השנים האחרונות הוא ידע לא מעט פציעות, וכעת הוא מוערך לפי "טרנספרמרקט" ב-35 מיליון אירו.
קייזה בן ה-26 נחת היום בשדה התעופה "ג'ון לנון", בדרך לבדיקות רפואיות במתקן האימונים בקירקבי, והוא צפוי לחתום על חוזה לארבע עונות. "אני מוכן להרפתקה חדשה", אמר השחקן לתקשורת האיטלקית, רגע לפני ההמראה משדה התעופה בטורניו.
1 צפייה בגלריה
פדריקו קייזה
פדריקו קייזה
חיזוק במחיר מציאה. קייזה
(צילום: Federico Chiesa)
אם הכל ילך כשורה, קייזה צפוי להיות שחקן החיזוק הראשון של האדומים הקיץ - מאחר שהשוער שנרכש גיאורגי ממארדאשוילי הושאל בחזרה לוונלסיה - והוא ישלים סגל של שישה שחקני התקפה בכירים במועדון יחד עם מוחמד סלאח, לואיס דיאס, דיוגו ג'וטה, קודי גאקפו ודרווין נונייס. האחרון עלול לשלם את המחיר של העסקה הזאת, כאשר בשני המשחקים הראשונים של העונה - 0:2 על איפסוויץ' ו-0:2 ברנטפורד - הוא עלה מהספסל, ובאחד מהם רק במהלך תוספת הזמן.
הוא הצטרף לקבוצה מטורניו בהשאלה מפיורנטינה ב-2020, ובהמשך נרכש תמורת 50 מיליון אירו. בעונה שחלפה כבש קייזה 10 שערים וחילק שלושה בישולים ב-37 הופעות בכל המסגרות. בכל תקופתו אצל הגברת הזקנה הוא כבש 32 שערים ב-131 משחקים, ו-34 שערים ב-154 הופעות בפיורנטינה. בנבחרת איטליה יש לו שבעה שערים ב-51 הופעות, והוא כאמור היה אחד מגיבורי הזכייה ביורו ב-2021.
בנוסף לקייזה, ב"לאקיפ" דווח שליברפול עשויה לרכוש גם את קשר ליון ריאן שרקי, שחקן הכנף הצרפתי בן ה-21 של ליון.