נראה שדורטמונד עוד מתקשה לאסוף את השברים דאשתקד: שלושה מחזורים בתוך עונת 2023/24 והצהובים-שחורים הצליחו לאסוף 5 נקודות בלבד. מי שעצרה אותה הערב (שישי) במגרשה הביתי, הייתה העולה החדשה היידנהיים, שרשמה נקודה ראשונה בהיסטוריה בבונדסליגה נגד סגנית האלופה הגרמנית.
לפחות על פי רבע השעה הראשונה היה נדמה שהמארחים בדרך לטיול בסיגנל אידונה פארק, כשאמרה צ'אן בישל ליוליאן ברנדט בדקה השביעית ובדקה ה-15 כבש בעצמו בפנדל.
3 צפייה בגלריה
דורטמונד
דורטמונד
דורטמונד
(צילום: AP Photo/Martin Meissner)
אבל מה שהיה נראה כמו משחק חד צדדי הפך לטרגדיה כאשר בדקות ה-61 וה-82 האורחים שלא אספו אף נקודה בשני מחזורי פתיחת העונה כבשו צמד (ארן דינקג'י, טים קליינדיינסט – פ), והשאירו את עשרות אלפי האוהדים המקומיים הלומים.
3 צפייה בגלריה
דורטמונד
דורטמונד
שחקני היידנהיים עושים היסטוריה
(צילום: AP Photo/Martin Meissner)
כאמור, אחרי התיקו עם בוכום, אפשר לומר שדורטמונד במשבר, כשבמחזור הבא מצפה לה משחק חוץ בפרייבורג, שצברה עד כה שני ניצחונות ותתארח במחזור הנוכחי אצל שטוטגרט.
רומא - מילאן 2:1 | המחזור השלישי בסרייה A יצאה לדרך עם הקרב הלוהט בין מילאן לרומא באולימפיקו. אוליבייה ז'ירו פתח עם שער מהיר מהנקודה הלבנה (9) ובסמוך לפתיחת המחצית השנייה רפאל לאאו הימם את הרומאים עם מספרת שהכפילה את התוצאה. רומלו לוקאקו עלה לבכורה במדי רומא בדקה ה-70 אבל זה לא הספיק כדי להותיר חותם בפרמיירה אל מול הקהל הביתי.
3 צפייה בגלריה
לוקאקו בבכורה במילאן
לוקאקו בבכורה במילאן
לא לבכורה הזאת הוא פילל. לוקאקו
(צילום: Filippo MONTEFORTE / AFP)
לוטון - ווסאהאם 2:1 | במסגרת המחזור הרביעי בפרמייר-ליג רשמה ווסטהאם ניצחון שלישי רצוף על חשבון העולה החדשה. ג'רוד בואן כבש ראשון לפטישים (37) וקורט זומה הכפיל לקראת הסיום (85). מאדס אנדרסון צימק למארחים בתוספת הזמן.