האמת, לזה מעטים ציפו: דניאל פרץ עלה הערב (שישי) בהרכבה של באיירן מינכן 2, קבוצת המילואים של האימפריה הבווארית, במשחקה מול שוואבן אוגסבורג בליגה הרביעית בגרמניה. פרץ שותף 90 דקות ועזר למילואי באיירן לנצח 0:3 את היריבה במסגרת המחזור ה-17.
פרץ לא שותף כלל מתחילת העונה במדי מוליכת הבונדסליגה ובאחד הדיווחים בגרמניה נכתב כי הוא מקבל את ההזדמנות בקבוצת המילואים כדי להיות מוכן אולי להחליף את מנואל נוייר במשחק הגביע ביום רביעי מול מיינץ.
1 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ
(צילום: REUTERS/Angelika Warmuth)
כזכור, לפני 10 ימים דיווחו ב"סקיי גרמניה" כי עתידו של השוער הישראלי אצל הבווארים נותר לא ברור. על פי אותו פרסום, באיירן כבר החלה בשיחות ראשוניות על הארכת חוזה לעונה אחת לשוער המחליף, סוון אולריך. בדיווח נטען כי "עתידו של אולריך תלוי גם בשאלה האם מנואל נוייר יאריך את חוזהו והאם דניאל פרץ ייצא בהשאלה. אם נוייר יאריך את חוזהו, אז סביר מאוד שפרץ יושאל. לכן חוזה חדש לשנה נוספת עבור אולריך יהיה מתקבל על הדעת עבורו", נכתב.
בהולנד, תאי עבד ממשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו במדי יונג פ.ס.וו - הקבוצה עד גיל 21 של איינדהובן. שחקן הכנף כבש את שערו החמישי העונה בליגה השנייה בהולנד (כדור חופשי נהדר) כבר בדקה ה-7 ובהמשך בישל פעמיים ב-1:3 של קבוצתו על ויטסה.