לאחר שריאל מדריד הודיעה הערב (שני) על החתמתו של קיליאן אבמאפה, חבריו החדשים לקבוצה קיבלו אותו בברכה דרך הרשתות החברתיות, עם הודעות שכבר כללו רמיזות רבות לזכייה ה-16 של הלבאנקוס בליגת האלופות, יומיים בלבד לאחר הזכייה ה-15.
"ברוך הבא אמבאפה, בוא נלך על ה-16" כתב אדר מיליטאו, בעוד תיבו קורטואה רשם: "ברוך הבא לבית החדש שלך קיליאן אמבאפה". רודריגו הגיב להודעה הרשמית עם 11 אימוג'ים של עניים עם לבבות, וכתב: "ברוך הבא סופרסטאר".
פדריקו ואלוורדה הגיב עם אימוג'י של פצצה, ו-ויניסיוס פרסם אימוג'י של שעון לפני ואחרי ההודעה. הוא גם פרסם תמונה עם ג'וני קלפאת, אחד האדריכלים של הקבוצה הנוכחית של ריאל מדריד. בן ארצו של אמבאפה אדוארדו קמבינגה שיתף תמונה עם הכוכב במהלך משחק עם נבחרת צרפת, ובראהים דיאס כתב: "ברוכים הבאים למועדון הטוב בעולם".
גם שחקני עבר של ריאל מדריד הגיבו לאחר ההודעה. כריסטיאנו רונאלדו, האליל של אמבאפה, בירך: "נרגש לראות אותך מדליק את הברנבאו". שוער העבר האגדי של המועדון איקר קסיאס כתב: "ברוך הבא למועדון הטוב בעולם אמבאפה! איתך, המסע ל-16 מתחיל". מרסלו פרסם הודעה דומה. "ה-16 בדרך... הו, מדריד שלי", כתב הברזילאי בתגובה לפוסט האינסטגרם של ריאל מדריד שהכריז על החתימה.
אמבאפה עצמו פרסם ברשתות החברתיות תמונות שלו כילד עם ז'קט של ריאל מדריד מביקור שהוא ערך במועדון ב-2012 (באחת מהן הוא מחובק עם אלילו רואלדו), וכתב: "חלום שהתגשם. מאוד שמח וגאה להיות חלק ממועדון החלומות שלי. אי אפשר להסביר כמה אני שמח ומתרגש כרגע. אני לא יכול לחכות לראות אתכם, אוהדי מדריד, ותודה על התמיכה המדהימה שלכם. יאללה מדריד!".