דלה עלי - מי שהיה עד לא מכבר היה שחקן נבחרת אנגליה ואחד הקשרים הטובים בפרמייר-ליג, וכיום אינו מוצא את עצמו בבשיקטאש הטורקית - ממשיך במסלול ההתרסקות.
אחרי לא מעט הסבכויות מחוץ למגרש באנגליה וטורקיה, היום פורסמה תמונה ברשתות החברתיות המציגה את בן ה-26 וכמה מחבריו יושבים סביב שולחן עמוס בבקבוקי ענק של גז צחוק, הידוע גם בשם 'היפ קראק'. השולחן גם היה עמוס במשקאות אלכוהול יקרים במיוחד וטבק לעיסה.
הקריירה של עלי הגיעה לשיא ב-2018, אז היה שחקן מפתח של טוטנהאם ושל נבחרת אנגליה, ואף היה גורם מרכזי בהצלחה של שלושת האריות במונדיאל באותה שנה שהסתיים בחצי הגמר - ההופעה הטובה ביותר שלהם בטורניר מאז 1966. בעונה לאחר מכן, כשהוא בן 23 בלבד, הוא סייע לטוטנהאם להעפיל לגמר ליגת האלופות.
אבל אז הגיעה עונת הוקרונה, ואיתה הנפילה. הוא התדרדר יחד עם פציעות ובעיות התנהגות מחוץ למגרש שגרמו לתרנגולים למכור אותו לאברטון. גם שם הוא נכשל ובקיץ האחרון הושאל לבשיקטאש הטורקית, שם הוא נמצא כעת בנקודת שפל.
1 צפייה בגלריה
דלה עלי
דלה עלי
יחזור בקיץ לאברטון. עלי
(צילום: גטי אימג'ס)
בחודש שעבר פורסם כי מאמנו שנול גונש הודיע לו שהוא לא מתכוון לכלול אותו בסגל לשום משחק, עד שיסתיים הסכם ההשאלה שלו והוא יחזור לאברטון. המאמן קטל את עלי מספר פעמים במהלך העונה, למשל בחודש ינואר האחרון כשאמר כי האנגלי "לא ראוי לשחק". בסך הכל הוא שותף העונה 15 פעמים בכל המסגרות ותרם שלושה שערים בדקות המעטות בהן שיחק.
בעבר חשף עלי כי הוא מתמודד עם בעיות נפשיות.