כשארנה סלוט מונה למאמנה של ליברפול, רבים הביעו חשש שהוא יתקשה להיכנס לנעליו של יורגן קלופ, אחד המאמנים האהובים בתולדות המועדון. עם זאת, עד כה נראה שתחילת דרכו של ההולנדי במייטי רדס עוברת בצורה די חלקה אחרי שאתמול (ראשון) הוא רשם ניצחון ליגה שני בשני משחקים - הראשון שעושה זאת בקבוצה מאז גרהאם סונס ב-1991.
נראה כי הקהל באנפליד כבר מחבב את המאמן החדש, ורבים שרו לו שירי אהבה לפני ובמהלך המשחק. נכון שאנחנו רק בתחילת הדרך, אבל בהחלט ייתכן שאנחנו בדרך לסיפור חדש בין אוהדי ליברפול לבין האיש שעומד על הקווים.
1 צפייה בגלריה
מאמן ליברפול ארנה סלוט
מאמן ליברפול ארנה סלוט
אוהדי ליברפול מתחילים להתאהב. ארנה סלוט
(REUTERS/Phil Noble)
הפרשן ג'ימי קראגר אמר על סלוט: "העונה שעברה הייתה רכבת הרים מבחינת ליברפול, עם שערים מאוחרים, קאמבקים וכל משחק הרגיש כמו גמר. תחת סלוט ליברפול לא צפוי להלהיב כך - זה הרי בלתי אפשרי. המשחק הגדול הראשון שלו יהיה כבר במחזור הבא נגד מנצ'סטר יונייטד, וכולם יבואו מלאים במוטיבציה".
סלוט התייחס בסיום לחילופים שביצע, כולל סלאח, שכבש את אחד השערים, ולואיס דיאס - שבישל: "כולם רוצים לשחק 90 דקות, אבל אני חושב שגם השחקנים שישבו על הספסל לא היו מרוצים מההחלטה שקיבלתי לפני המשחק. אני מבין אותם, אבל אנחנו נצטרך אותם בהמשך. יש עוד הרבה משחקים העונה ואלו רק השניים הראשונים".
מי שנראה בכושר נהדר בפתיחת העונה הוא מוחמד סלאח. החלוץ המצרי כבש אתמול את שערו השני העונה, ומאזנו הכללי עומד על 93 שערים ב-128 הופעות בפרמייר-ליג. בנוסף, לסלאח יש 35 בישולים, מה שאומר שבסך הכל הוא היה מעורב ב-128 שערים ב-128 משחקי ליגה - כלומר שער אחד בכל משחק. רק כדי לסבר את האוזן - אף שחקן ליברפול מעולם לא היה מעורב ביותר ממאה שערים במשחק פרמייר-ליג.
על אף זאת, בתקשורת האנגלית כבר חושבים על היום שאחרי סלאח. שחקן העבר והפרשן ג'ימי רדנאפ טוען כי בליברפול צריכים לעשות מאמצים לסמן את היורש של החלוץ בן ה-32. "זו צריכה להיות המטרה של המועדון", אמר רדנאפ. "איך מוצאים את השחקן הבא שיפרוץ וייכנס לנעליו? זה בטוח לא קל, אבל יש אנשי צוות נהדרים. מה שבטוח, אסור שיחתימו החתמת פלסטר במקומו".