אוסיין בולט, אלוף אולימפי שמונה פעמים ושיאן העולם בריצות 100 מטר (9.58 שניות) ו-200 מטר (19.19 שניות), קרע את גיד אכילס במהלך משחק כדורגל.
הג'מייקני בן ה-37 שימש כקפטן של נבחרת העולם במשחק צדקה של יוניסף שהתקיים אתמול (ראשון) באצטדיון סטמפורד ברידג' שבלונדון, בו היא הפסידה 6:3 לנבחרת אנגלית, שכללה שחקני עבר של נבחרת שלושת האריות. בולט, שכידוע אוהב מאוד כדורגל (אוהד את מנצ'סטר יונייטד) ואף ניסה את מזלו בעבר בתור שחקן מקצועי, אישר היום את החדשות ברשתות החברתיות.
2 צפייה בגלריה
בולט מפונה על אלונקה
בולט מפונה על אלונקה
בולט מפונה על אלונקה
(צילום: Reuters/Andrew Couldridge)
2 צפייה בגלריה
בולט
בולט
9.58 על הגב, כמחווה לשיא העולם בריצת 100 מטר
(צילום: Reuters/Andrew Couldridge)
בולט, ששיחק עם חולצה עם המספר 9.58, מחווה לשיא העולם שקבע בריצת 100 מטר, נפצע בהמלך החצי השני כאשר ניסה ללא הצלחה למנוע מחלוץ העבר ג'רמיין דפו לקבוע 2:4 לאנגליה, ונאלץ לרדת מהמגרש על אלונקה. לפני כן הוא עוד הספיק לבשל לאגדת יובנטוס אלכסנדרו דל פיירו.
אנגליה שיחקה עם מדי הנבחרת מיורו 1996 ונהנתה משערים של ג’ו קול, אלן ווייט, סטיבן בארטלט (צמד), דפו ותיאו וולקוט. בנבחרת העולם שיחקו גם כוכב העבר של נבחרת בגליה אדן הזאר (שכבש) והמרתוניסט האולימפי מו פארח. מי שאימנו אותה הם מאוריסיו פוצ’טינו ורובי קין, שנפרד לאחרונה ממכבי ת”א ואף עלה לשחק. לפי הדיווחים, המשחק גייס יותר מ-15 מיליון פאונד.