מילאן הסתדרה גם בלי זלאטן איברהימוביץ' בשני המחזורים הראשונים של הסרייה א', אבל לא התנגדה לחזרתו הערב (ראשון) מול לאציו. החלוץ השבדי, שהיה פצוע בארבעת החודשים האחרונים, עלה מהספסל בדקה ה-60 - ואחרי שבע דקות הבקיע את השני של קבוצתו שניצחה 0:2. זה היה שער ראשון של זלאטן מאז מרץ 2021.
עוד קודם לכן, רפאל ליאו העלה את הרוסונרי ליתרון (45) מבישול יפה של אנטה רביץ'. פרנק קסייה הספיק להחמיץ פנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. אחרי שלושה מחזורים, מילאן מושלמת ומוליכה את הטבלה. לאציו, שניצחה בשני המשחקים הראשונים, עם הפסד בכורה.
3 צפייה בגלריה
זלאטן חוגג
זלאטן חוגג
זלאטן חוגג
(צילום: רויטרס)
עוד קבוצה מושלמת היא רומא, שניצחה 1:2 בצורה הכי דרמטית שאפשר, עם שער בתוספת הזמן של סטפן אל-שעראווי במשחקו ה-1,000 של ז'וזה מוריניו כמאמן. בראיין כריסטנטה העלה את המקומיים ליתרון (37), פיליפ דיוריצ'יץ' איזן (57), אך המילה האחרונה הייתה כאמור של החלוץ האיטלקי. הפורטוגלי לא ידע את נפשו מרוב אושר, וניפק ספרינט מרשים בסיום לכיוון אל-שעראוויהמאזן של מוריניו ב-1,000 המשחקים: 640 ניצחונות, 198 תוצאות תיקו ו-162 הפסדים.
3 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
סטפן אל-שעראווי והחברים חוגגים
סטפן אל-שעראווי והחברים חוגגים
סטפן אל-שעראווי והחברים חוגגים
(צילום: AFP)
האלופה אינטר איבדה נקודות לראשונה, אחרי שסיימה בתיקו 2:2 בחוץ מול סמפדוריה. פדריקו דימארקו העלה את האורחת ליתרון (18), אבל מאיה יושידה השווה בדקה ה-33. עוד לפני ההפסקה לאוטרו מרטינס החזיר את היתרון לאינטר, אולם המילה האחרונה הייתה של תומאסו אאוג'לו, עם וולה פנטסטי בדקה ה-47.
שאר משחקי המחזור: ספציה - אודינזה 1:0, קליארי - גנואה 3:2, טורינו - סלרניטנה 0:4.
פורסם לראשונה: 21:16, 12.09.21