מסי? אמבאפה? עמרי גאנדלמן! הקשר הישראלי לא מפסיק לכבוש במדי גנט. אתמול (חמישי) חגג גאנדלמן את שערו ה-13 ב-17 משחקיו האחרונים בקבוצה הבלגית, שהעניק לה 0:1 בחוץ על פרטיזן בלגרד בפלייאוף הקונפרנס-ליג.
סוון קומס הרים מצד ימין בדקה ה-16 והקשר הישראלי השתחרר מהשמירה ונגח אל הרשת כדי להעניק לקבוצתו מקדמה יפה לקראת הגומלין בבלגיה בשבוע הבא. מדובר בשערו הרביעי העונה והשני תוך שבוע, כשבמצטבר יש לו 17 כיבושים ב-51 הופעות במדי גנט.
1 צפייה בגלריה
גאנדלמן
גאנדלמן
לא מפסיק לכבוש. גאנדלמן
(צילום: VIRGINIE LEFOUR / BELGA / AFP)
בבלגיה, כצפוי, לא הפסיקו לשבח אותו. "גאנדלמן עשה זאת שוב", נכתב ב-HLN. "הוא השחקן היחידי שיכול להבקיע בגנט העונה. הישראלי הוא לא השחקן הכי טכני ואין לו כוח מתפרץ, אבל לעזאזל, יש לו חוש לשערים והטיימינג שלו מצוין. הוא יודע להיות במקום הנכון. הוא הוכיח לכל מי שפקפק בו שהוא טעה, וכל מי שהאמין בו מקבל את התמורה".
גאנדלמן עצמו אמר לאתר הרשמי של גנט: "האם אי פעם שיחקתי כחלוץ? לא, אפילו התנסיתי כמגן. בעמדה שלי אני פשוט יודע שאני יכול לעזור לקבוצה עם שערים. ברגע שאני נכנס לרחבה, אני יודע שאני מסוכן".
גאנדלמן מבין שהוא העניק לגנט מקדמה גדולה לגומלין. "כן, כי זה לא היה משחק קל. התחלנו טוב את המחצית הראשונה עם השער הזה. אחרי ההפסקה, לעומת זאת, העניינים נעשו קצת יותר קשים, אבל זו יריבה לא פשוטה. העבודה לא הסתיימה".
אגב, גם הגולשים ברשתות החברתיות התלהבו מההופעה של גאנדלמן. "הוא השחקן הטוב ביותר על הגלובוס", כתב אחד הגולשים. "הוא המסי של גנט", הוסיף משתמש אחר - ואחרים ציינו: "מי יכול לעצור אותו?".