אחרי יממה עמוסה, בה התפרסמו חלקים מהראיון המדובר עם לאו מסי, היום (שבת) חשף המגזין הצרפתי, "פראנס פוטבול", את השיחה המלאה עם כוכב פ.ס.ז', בה הוא דיבר כמעט על הכל.
"לא ציפיתי לעזוב את ברצלונה", הודה מסי. "זה היה מאוד קשה. חשבתי לסיים את הקריירה בבארסה. הייתי צריך לשנות את התוכניות שלי, וזו הייתה תחושה מוזרה. דומה לזו כשהייתי בן 13 ועזבתי את רוסאריו. היה קשה מאוד לעזוב את הבית".
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
"קיבלתי הרבה הצעות, אבל ידעתי שאחתום בפ.ס.ז'". מסי
(צילום: AP)
שער ה"פראנס פוטבול"
"למען האמת, לא ציפיתי לזה", המשיך מסי. "חזרתי בקיץ להתכונן לעונה שבפתח, אחרי החופשה הנוספת שרונלד קומאן העניק לי. חשבתי שאחתום ואחזור מיד לאימונים. הייתי בטוח שהכל נעשה והדבר היחיד שחסר הוא החתימה שלי, אבל כשהגעתי לברצלונה אמרו לי שזה לא אפשרי. שאני לא יכול להישאר וחייב למצוא מועדון אחר, כי לברצלונה כבר אין את הכסף להאריך לי את החוזה".
"בארסה פרסמה הודעה בה הצהירה שאני לא יכול להמשיך, ומשם זה היה הסוף", הוסיף "הפרעוש" והתייחס לתחילת הקשר עם פ.ס.ז'. "הייתי צריך למצוא מועדון חדש כדי להמשיך בקריירה והיה לי המזל שיצרו איתי קשר מספר מועדונים, פ.ס.ז' הייתה אחת מהם. המשפחה הייתה צריכה לשנות את השגרה. בפעם הראשונה בקריירה, הרבה דברים עברו לי בראש. לא הייתה לי ברירה, אלא לעזוב. הייתי צריך לקבל את זה".
3 צפייה בגלריה
לאו מסי בוכה במבית העיתונאים
לאו מסי בוכה במבית העיתונאים
"בברצלונה אמרו לי שאני לא יכול להישאר". מסי במסע"ת המדוברת
(צילום: AP)
"קיבלתי הרבה הצעות, אבל ידעתי שאחתום בפ.ס.ז' איך שהגעתי. זה היה סיכום מהיר", הבהיר מסי. "כמובן שפיתה אותי הפרויקט שנבנה כאן והשאיפות של המועדון. הם התייחסו אלי נהדר מהרגע הראשון. הם הראו שאני רצוי פה. אני מאוד מאושר כאן היום".
מסי נשאל על ההבדל בין ה-MSN (מסי-סוארס-ניימאר) בברצלונה לבין ה-MNM (מסי-ניימאר-אמבאפה) החדש בפ.ס.ז': "קודם כל זה הגיל. כשניימאר ואני התחלנו לשחק יחד, היינו צעירים מאוד. היום קיליאן הוא הילד. למי הייתי מצביע היום לכדור הזהב? לניימאר ואמבאפה".
3 צפייה בגלריה
מסי, אמבאפה וניימאר
מסי, אמבאפה וניימאר
"ה-MNM? אמבאפה הוא הילד". מסי והחברים החדשים-ישנים
(צילום: AFP)
"הפרעוש" דיבר בהרחבה גם על התואר הראשון שלו עם נבחרת ארגנטינה - הזכייה האחרונה בקופה אמריקה. "זה היה מדהים לזכות בתואר הזה. זה משהו שחלמתי עליו הרבה זמן", סיפר. "נלחמתי על זה שנים. הייתי קרוב מאוד לזה בכמה הזדמנויות ולבסוף השגתי אותו, דווקא בברזיל. זו הייתה הגשמת חלום".
"לא רציתי לסיים את הקריירה בלי תואר עם הנבחרת שלי", סיכם מסי. "זה היה התואר שחסר לי. אם יש מילה שמסמלת אותו - שחרור. הייתי צריך את זה, ואני חושב שכולנו בארגנטינה היינו צריכים את זה".