אחרי שדויד דה חאה עזב הקיץ בתום 12 שנים בקבוצה, מנצ'סטר יונייטד מצאה שוער חדש. הקבוצה של טאן האח הודיעה על צירופו של הקמרוני אנדרה אוננה (27) שעזב את אינטר וחתם עד קיץ 2028. לפי הדיווחים, יונייטד נפרדה מ-55 מיליון אירו עבורו.
ב-255 הופעות בקבוצתיו, אוננה שמר על רשת נקייה 104 פעמים. הוא זכה בשלוש אליפויות ובשני גביעים עם איאקס, במדיה אימון אותו בין היתר טאן האח, לפני שהצטרף לאינטר ב-2022. בעונה שעברה הוא זכה בגביע האיטלקי ורשם הכי הרבה רשתות נקיות בליגת האלופות.
1 צפייה בגלריה
אוננה
אוננה
"אני נרגש מההזדמנות לעבוד שוב עם אריק טן האח". אוננה
(צילום: Alexander Hassenstein/Getty Images)
"להצטרף למנצ'סטר יונייטד זה כבוד מדהים ועבדתי קשה כל חיי כדי להגיע לרגע הזה, והתגברתי על מכשולים רבים בדרך", אמר אוננה. "זו תחילתו של מסע חדש עבורי, עם חברים חדשים לקבוצה ושאיפות חדשות להילחם עבורן. למנצ'סטר יונייטד יש היסטוריה ארוכה של שוערים מדהימים, ואני אתן הכל כדי ליצור את המורשת שלי בשנים הקרובות. אני נרגש מההזדמנות לעבוד שוב עם אריק טן האח".
ובנושא אחר, יונייטד הודיעה היום על הקפטן החדש שלה - ברונו פרננדש. הקשר הפורטוגלי כבר ענד מספר פעמים את סרט הקפטן בעבר וכעת יקבל אותו על בסיס קבוע במקום הארי מגווייר. פרננדש הצטרף לקבוצה בינואר 2020 ומיד הפך לשחקן מפתח, כשב-185 הופעות סיפק 64 שערים ו-54 בישולים.