מכה לברצלונה. רוברט לבנדובסקי, שנפצע אתמול (רביעי) במשחק ליגת האלופות נגד פורטו, ונאלץ לצאת מהמגרש בדקה ה-34, סובל מנקע בקרסול וצפוי להיעדר למשך חודש. המשמעות היא, שהחלוץ את המשחקים מול גרנאדה ובילבאו בליגה, שחטאר דונייצק בליגת האלופות, וככל הנראה גם את הקלאסיקו הגדול נגד ריאל מדריד, שיתקיים ב-28 באוקטובר במסגרת המחזור ה-11 בלה-ליגה.
לבנדובסקי פתח בהרכב מול פורטו, אך כאמור נאלץ לרדת עוד לפני הפסקת המחצית. הפולני תוקל מאחור על ידי דויד קרמו, והוחלף בידי פראן טורס, שכבש את השער היחיד במשחק לזכות הקטלאנים, דקה אחת בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.
1 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי
שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי
יחמיץ את המפגש עם ריאל מדריד? רוברט לבנדובסקי
(Patricia DE MELO MOREIRA / AFP)
מעבר למשחקים של ברצלונה, לבנדובסקי ככל הנראה יחמיץ גם את משחקה של נבחרת פולין נגד איי פארו ומולדובה במסגרת מוקדמות יורו 2004. הפולנים נמצאים במקום הרביעי בבית 5, כשהם רחוקים שתי נקודות מצ'כיה שבמקום השני וארבע מאלבניה הראשונה.
לבנדובסקי מצטרף לפרנקי דה יונג, שנפצע גם הוא בקרסולו במהלך משחקה של נבחרת הולנד בחלון הנבחרות הקודם במהלך חודש ספטמבר, והוא לא צפוי לחזור בזמן למפגש עם ריאל מדריד. גם ראפיניה נפצע במהלך הניצחון על סביליה במחזור האחרון בליגה הספרדית וגרם לדאגה בכל הנוגע למידת כשירותו לקלאסיקו בסוף החודש, אך נראה שהוא יספיק להחלים עד אז.
לבנדובסקי פתח נהדר את העונה בברצלונה, וכבש עד כה שישה שערים ב-10 משחקים. הוא הצטרף לקבוצה של צ'אבי בעונה שעברה ועזר לה לזכות באליפות לאחר ארבע שנים בהן לא עשתה זאת, תוך כדי שהוא כובש 23 שערים בליגה הספרדית.