רגע לא שגרתי נרשם אתמול (שלישי) במחצית המשחק בין מנצ'סטר סיטי ליאנג בויז בליגת האלופות (0:3 לסיטי). מוחמד עלי קמארה, הקפטן של הקבוצה השווייצרית, ניגש לכוכבה של אלופת אירופה, ארלינג הולאנד, בזמן הירידה לחדר ההלבשה וביקש לקבל את חולצתו.
הולאנד נראה מופתע מעצם הבקשה. כידוע, מנהג החלפת החולצות מתרחש בדרך כלל בסיום המשחק, אך הבלם, ששיחק בעונת 2017/18 בהפועל רעננה כשזו הייתה בליגת העל, לא הצליח להתאפק. "אתה לא יכול לעשות את זה", אמר החלוץ הנורבגי לקמארה, אך בסופו של דבר התרצה ונתן לו את חולצתו.
1 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד מול שחקן יאנג בויז מוחמד עלי קמארה
שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד מול שחקן יאנג בויז מוחמד עלי קמארה
"אתה אמור לבקש ממנו את החולצה בסיום המשחק". ארלינג הולאנד מול מוחמד עלי קמארה
(Catherine Ivill/Getty Images)
באנגליה היו משועשעים מהאקט של קמארה, אך היו כאלה שממש לא אהבו את זה. "אתה אמור לבקש ממנו את החולצה בסיום המשחק, לא במחצית", אמר פרשן TNT וכדורגלן העבר הסקוטי, אלי מקויסט. "אני לא מקבל את זה". מאמן יאנג בויז, רפאל ויקי, התייחס גם הוא למקרה: "לא ראיתי את האירוע, מפתיע אותי לשמוע על כך. אשוחח איתו על זה".
כאמור, במשחק עצמו ניצחה מנצ'סטר סיטי 0:3, כשהולאנד כבש צמד. הקבוצה של פפ גווארדיולה שמרה על מאזנה המושלם בשלב הבתים של ליגת האלופות, עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים. הסיטיזנס מוליכים את טבלת בית 7, והבטיחו את מקומם בשמינית הגמר של המפעל. במשחק עצמו רשמה סיטי ציון דרך מרשים, כשהפכה לקבוצה ה-12 בתולדות המפעל שמגיעה ל-250 שערים, כשהיא עושה זאת בכמות המשחקים המועטה ביותר מכל שאר הקבוצות (119).
סיטי, שזכתה בעונה שעברה בטרבל (אליפות אנגליה, גביע וליגת האלופות), מוליכה גם את טבלת הפרמייר-ליג, שם יש לה תשעה ניצחונות לעומת שני הפסדים ב-11 מחזורים.