אחרי שרשם ציון דרך מרשים בהיסטוריה בחלון האחרון של ליגת האומות, עם שערו ה-900 בקריירה, כריסטיאנו רונאלדו הראה היום (שישי) שאין לו שום כוונה לעצור. הכוכב הפורטוגלי בן ה-39 רשם שיא נוסף, כשהפך לשחקן הראשון אי-פעם שכובש 30 שערים ב-17 שנים קלנדריות שונות כשהבקיע ב-0:2 הביתי של אל-נאסר על אל-וואחדה במסגרת המחזור החמישי בליגה הסעודית.
בדקה ה-56 רונאלדו דייק מהנקודה הלבנה והכפיל את יתרונה של המארחת, אחרי שאנג'לו כבש ראשון בדקה ה-41. מדובר בשער ה-903 (!) של הפורטוגלי בקריירה ורביעי שלו העונה בליגה הסעודית. מעבר לכך, זהו הפנדל ה-17 שהוא שלח פנימה מאז שהצטרף לאל-נאסר כאשר הוא דייק בכולם!
1 צפייה בגלריה
שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו
שחקן אל-נאסר כריסטיאנו רונאלדו
שיא אחרי שיא. כריסטיאנו רונאלדו
(Fayez NURELDINE / AFP)
הניצחון הזה הציב את אל-נאסר (שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) במקום השני בטבלת הליגה הסעודית, כשהיא עם משחק יותר מאל-איתיחאד, אל-שבאב ואל אטיפאק (שלושה ניצחונות והפסד) שיכולות לעקוף אותה אם ינצחו וגם עם משחק אחד יותר מהמוליכה והאלופה אל-הילאל, שמחזיקה במאזן מושלם של ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים.
על אף נתוניו המרשימים מאז שהצטרף לאל-נאסר, כריסטיאנו רונאלדו עדיין לא הצליח לשים את ידיו על תואר מקומי, כאשר התואר היחיד שאליו הצליח להוביל את הצהובים הוא גביע האלופות הערבי.