צפו בתקציר: 0:2 לריאל מדריד על אוסאסונה
(ONE)
שביעות רצון בריאל מדריד לאחר ה-0:2 בחוץ אמש (שבת) על אוסאסונה שצימק את הפער מברצלונה שבפסגה באופן זמני לחמש נקודות. זה היה הניצחון השני ברציפות של הבלאנקוס בליגה הספרדית מאז שבו מטורניר אליפות העולם לקבוצות בו זכו בשבוע שעבר.
הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי לא ליקקה דבש מול הבאסקים ולאחר 78 דקות מאופסות הצליח פדריקו ואלוורדה לכבוש את הראשון של האורחת לאחר בישול של ויניסיוס. הברזילאי הבקיע בעצמו בדקה ה-89, אך ראה את הדגל עולה לנבדל והשער נפסל. בסופו של דבר מרקו אסנסיו היה זה שסגר עניין עם השער השני של ריאל, שתי דקות בתוך תוספת הזמן.
1 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס מול שחקן אוסאסונה מוי גומס
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס מול שחקן אוסאסונה מוי גומס
היה עצבני לאורך המשחק. ויניסיוס
(AFP)
מי שהיה עצבני, בצורה די חריגה, הוא ויניסיוס. מבשל השער הראשון איבד את עשתונותיו בדקה ה-30, לאחר שהתגוששות פיזית בינו לבין מוי גומס מהיריבה לא זכתה לתגובה מצד השופט. הברזילאי קילל את השופט ואת אמו בגסות ("בן זונה, לך תזדיין"), אך למרבה ההפתעה לא ראה אפילו כרטיס צהוב. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית תיקול חריף של הכוכב כבר לא עבר ללא התייחסות, והפעם השופט הראה לו את הצהוב.
זו לא התקרית היחידה שהייתה עם החלוץ. לפני תחילת המשחק נעמדו שחקני שתי הקבוצות, צוות השיפוט והקהל לדקה דומיה לזכר ההרוגים ברעידת האדמה בטורקיה וסוריה. במהלך הדקה, נשמעה קריאת גנאי מצד אוהדי המארחת לעבר ויניסיוס, במה שכונה בתקשורת הספרדית "אירוע מבזה". במהלך המשחק, הקריאות נגד ויניסיוס מצד אוהדי אוסאסונה כבר נשמעו בצורה חזקה הרבה יותר. ייתכן שזו הסיבה שידו של השופט הייתה קלה יחסית על ההדק עם הברזילאי.
הקללות של אוהדי אוסאסונה לעברו של ויניסיוס במהלך המשחק
"הקבוצה ידעה להתמודד למרות הקשיים לאורך המשחק", אמר מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי בסיום. "הצלחנו למצוא את הרגע הנכון, והבקענו". פדריקו ואלוורדה היה שמח על השער שהבקיע: "זה פתח את המשחק ואיפשר לנו להשיג עוד מרווחים".
כעת תתרכז ריאל במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות מול ליברפול, שייערך בעוד יומיים באנפילד. בשבת הקרובה מחכה לבלאנקוס דרבי לוהט מול אתלטיקו מדריד כאשר ב-2 בפברואר מצפה לה המוליכה והיריבה הגדולה - ברצלונה.