בברזיל מדווחים היום (שני) כי פלה, מי שנחשב בעיני רבים לכדורגלן הגדול בכל הזמנים, מאושפז כבר שישה ימים בבית חולים שבסאו פאולו. שחקן העבר האגדי הגיע לבדיקות שגרתיות בבית החולים שנדחו עקב מגפת הקורונה, בהן אותרה בעיה רפואית ומאז הוא נמצא תחת השגחה.
מהי אותה בעיה רפואית? פלה עצמו הסביר: "בשבת האחרונה עברתי ניתוח כדי להסיר גידול במעי הגס הימני. הגידול זוהה במהלך בדיקות שביצעתי בשבוע שעבר. אני אתמודד עם המשחק הזה עם חיוך על פניי, הרבה אופטימיות ושמחת חיים כשאני מוקף באהבה של משפחתי וחבריי".
2 צפייה בגלריה
פלה
פלה
תחת השגחה בבי"ח. פלה
(צילום: AP)
הפוסט שהעלה פלה בשבוע שעבר
אגב, במהלך השבוע שעבר, כששמועות סביב אשפוזו של הברזילאי נפוצו ברחבי הרשת, הוא העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בניסיון להרגיע: "חברים, לא התעלפתי ומצבי הבריאותי טוב. הלכתי לבדיקות שגרתיות שלא הייתי יכול לעשות קודם לכן עקב המגפה".
כזכור, מצבו הבריאותי של פלה לא ברור בשנה האחרונה. בדוקו מיוחד שנעשה עליו בתחילת השנה, נראה כוכב העבר במהלך הצילומים כשהוא מתקשה לנוע בלי עזרת הליכון או כיסא גלגלים. בעת שהוא מגיע לאחד הראיונות התלוצץ פלה בנוגע למצבו הנוכחי כשהוא אומר "תראו איך אני בסדר עכשיו". בהמשך הוא ביצע סיבוב עם ההליכון מסיבוב לכיסא הגלגלים, כשחבריו לשעבר בסנטוס עודדו אותו מהצד.
בנו של פלה ושוער העבר הברזילאי, אדיניו, סיפר לפני כשנה שמצבו הבריאותי של אביו אינו טוב: "הוא שברירי. מפרק הירך שלו הוחלף ותהליך השיקום שלו לא היה אידיאלי. הוא מתקשה לנוע וזה גורם לו להיות בדיכאון. תארו לכם, הוא הרי המלך, תמיד היה נחשב לדמות מרשימה ועכשיו לא יכול ללכת בכוחות עצמו. הוא נבוך ולא רוצה להיראות בציבור. בגלל זה הוא מתבודד".
2 צפייה בגלריה
פלה
פלה
הגדול בכל הזמנים? פלה
(צילום: AP)
הברזילאי האגדי בן ה-80 הוא השחקן היחיד שזכה בשלושה גביעי עולם (1958, 1962, 1970). הוא כבש 77 שערים ב-91 הופעות בנבחרת ברזיל ובסך הכל יש לו 1,281 שערים בקריירה.