חודשיים אחרי שהפסידה לארגנטינה בגמר הקופה אמריקה, תארח מחר (ראשון, 22:00) נבחרת ברזיל את ארגנטינה במחזור השמיני בבית הדרום אמריקני במוקדמות המונדיאל.
ברזיל מוליכה את הטבלה עם מלוא 21 הנקודות אחרי שניצחה 0:1 את צ'ילה במשחק האחרון ואילו ארגנטינה (15 נקודות) תגיע אחרי ה-1:3 על ונצואלה. לאו מסי כשיר למרות העבירה הקשה שנעשתה עליו במשחק האחרון.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר במשחק נגד צ'ילה
(צילום: AFP)
לפני המשחק התעסקו בברזיל במשקלו של ניימאר. הכוכב נראה כבד במשחק והצלמים התמקדו בכרס המשתפלת מבטנו, שהזכירה את רונאלדו (הברזילאי) בימיו הפחות טובים. על פי הדיווחים הוא העלה קרוב ל-10 ק"ג במהלך הבילויים שלו בחופשה האחרונה.
"ברור שניימאר לא נמצא במשקל האידיאלי שלו", אמר כוכב העבר דנילסון. "זה טבעי אחרי שהוא רק חזר מחופשה". אתרי הסטטיסטיקה חיזקו את דבריו וציינו שמלבד 9 מסירות לא מדויקות מתוך 42 מיל צ'ילה, שחקנה של פריז סן ז'רמן גם איבד 28 כדורים.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
אכל טוב בחופשה. ניימאר
(צילום: AP)
ברשתות החברתיות הירבו להתעסק בנושא ולהעביר ביקורת על הכוכב. "ניימאר לא נמצא בכושר הטוב שלי וברור שהמשחק האחרון שלו לא היה טוב", טענה מגישת הטלוויזיה רנאטה פאן.
ניימאר עצמו הגיב לביקורות בסמיילי וטקסט מצורף: "האם שיחקנו היטב? לא. האם ניצחנו? כן. אז..הריקוד ממשיך ונעשה היסטוריה. לבשתי במשחק חולצה במידה G (שווה במידתה ל-L הנהוגה בישראל), אז אני במשקל שלי, עד המשחק הבא ארד למידה מדיום".