המחזור ה-27 בפרמייר-ליג הגיע הערב (שני) לסיומו עם התפוצצות של ארסנל, שניצחה 0:6 את שפילד יונייטד האומללה בחוץ. אחרי הניצחון הדרמטי של ליברפול בנוטינגהאם וה-1:3 של מנצ'סטר סיטי בדרבי, הקבוצה של מיקל ארטטה צימקה מחדש את הפער בפסגה לשתי נקודות.
התותחנים סופרים שבעה ניצחונות ליגה רצופים, כשבחמשת המשחקים האחרונים הם עם הפרש שערים 2:24. בנוסף, ארסנל הפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הליגה הבכירה באנגליה שכובשת לפחות חמישייה בשלושה משחקי חוץ רצופים. שפילד, מנגד, סופרת שלושה משחקי בית רצופים שבהם היא סופגת לפחות חמישייה.
4 צפייה בגלריה
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
ההתקפה הטובה בליגה. שחקני ארסנל חוגגים
(צילום: AP Photo/Rui Vieira)
4 צפייה בגלריה
מרטינלי
מרטינלי
כיכב לפני שפצע והוחלף. מרטינלי
(צילום: AP Photo/Rui Vieira)
4 צפייה בגלריה
שחקני שפילד יונייטד מאוכזבים
שחקני שפילד יונייטד מאוכזבים
כבר רגילים לספוג בבית בצרורות. שחקני שפילד יונייטד מאוכזבים
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
התותחנים פתחו חזק והובילו 0:4 כבר בדקה ה-25 משערים של מרטין אודגור (5), גיידן בוגל (13, עצמי), גבריאל מרטינלי (15) וקאי האברץ (25). דלקן רייס כבש את החמישי שעשה היסטוריה (39), ובחצי השני הצטרף בן וויט לחגיגה (58). בוקאיו סאקה בישל פעמיים לפני שהוחלף לפני פתיחת המחצית השנייה, והאברץ, רייס ומרטינלי הוסיפו לשער שלהם בישול.
בזכות הניצחון, לארסנל יש כעת את מאזן השערים הטוב ביותר בליגה, שעומד על 45, כשהיא כבר מצאה את הרשת לא פחות מ-68 פעמים העונה - יותר מכל קבוצה אחרת. הדבר הרע היחיד שקרה לאורחת הערב הוא שמרטינלי נאלץ לצאת בדקה ה-64 בגלל פציעה.

אינטר לא עוצרת

אינטר, אחת הקבוצות הכי חמות באירופה, רשמה היום את הניצחון ה-12 ברציפות שלה בכל המסגרות, 1:2 על גנואה בבית. מוליכת הליגה האיטלקית ניצלה את ההפסד של יובנטוס לנאפולי כדי להגדיל את הפער בפסגה ל-15 נקודות והיא בדרך הבטוחה להשבת האליפות.
אלכסיס סאנצ'ס בן ה-35 קיבל הזדמנות נדירה בהרכב וגמל על כך עם בישול לכריסטיאן אסלני (30) ושער בפנדל (38). חואן ואסקס רק צימק (54).
4 צפייה בגלריה
סאנצ'ז
סאנצ'ז
שער ובישול. סאנצ'ז
(צילום: AP Photo/Luca Bruno)