יחזור למגרשים מוקדם מהצפוי: קיליאן אמבאפה חזר לסגל של ריאל מדריד לקראת המשחק מול ליל בליגת האלופות ביום רביעי הקרוב. הוא ימריא עם הקבוצה לצרפת.
אמבאפה סבל מפציעה בירך בשבוע שעבר מול אלאבס, וההערכות היו שהוא ייעדר לפחות שלושה שבועות מהמגרשים. הוא לא שיחק בדרבי נגד אתלטיקו מדריד. ריאל מדריד הפתיעה כשהודיעה שהוא נמצא בסגל לקראת המשחק מול ליל. עם זאת, הוא לא כשיר ל-90 דקות ורוב הסיכויים שהוא לא ייפתח בהרכב.
1 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד קיליאן אמבאפה
שחקן ריאל מדריד קיליאן אמבאפה
יהיה בסגל לקראת ליל קיליאן אמבאפה
(JAVIER SORIANO / AFP)
זו תהיה הזדמנות מיוחדת עבור אמבפה, שכן המשחק מול ליל יפגיש אותו מול אחיו הצעיר, אית'ן, והם יוכלו לשחק לראשונה אחד נגד השני. לאור זאת, ניתן להבין מדוע החלוץ בן ה-25 להוט להקדים את חזרתו למגרשים. הוא התאמן בצד עד עכשיו, וכעת הוא יחזור לאימונים מלאים. בספרד דיווחו כי לאמבאפה חשוב לטוס עם הקבוצה למולדתו צרפת, גם אם הוא לא ייפתח בהרכב ויעלה כמחליף למספר דקות. מי שלא נמצא בסגל של ריאל מדריד לקראת המשחק הוא השוער טיבו קורטואה שנפצע אתמול במהלך הדרבי מול אתלטיקו מדריד ויחזור לפעילות רק אחרי פגרת הנבחרות, באמצע אוקטובר.
מדובר בחדשות טובות גם עבור נבחרת צרפת לקראת המשחקים בליגת האומות, מול ישראל (10 באוקטובר) ומול בלגיה (14 באוקטובר). דידייה דשאן עדיין לא פירסם את הסגל שלו לקראת המשחקים, וכעת נראה שאמבאפה יהיה בסגל ואולי ישחק נגד נבחרת ישראל.