חלון ההעברות בליגות הבכירות באירופה ננעל הלילה (בין שישי לשבת) עם מספר החתמות גדולות. מנואל אוגרטה חתם רשמית במנצ'סטר יונייטד, בעוד ג'יידן סאנצ'ו, שהיה שייך עד הלילה לשדים האדומים - חתם בצ'לסי. החתמה משמעותית נוספת באנגליה היא השאלתו של ראחים סטרלינג לארסנל.
הקשר האחורי האורוגוואי (23) חתם עד קיץ 2029 עם אופציה לעונה נוספת, זאת לאחר שהקבוצה של אריק אן האח שילמה עבורו 50 מיליון אירו לפריז סן ז'רמן, שנה בלבד אחרי שהאחרונה שילמה עבורו 60 מיליון אירו לספורטינג ליסבון.
מאז תחילת עונת 2022/23 אוגרטה רשם את הממוצע השני בגובהו של תיקולים ל-90 דקות בליגות הגדולות של אירופה. יש לו 22 הופעות במדי נבחרת אורוגוואי, ובקיץ הוא נבחר לקבוצת הטורניר של הקופה אמריקה.
מי שעזב את מנצ'סטר יונייטד הוא ג'יידון סאנצ'ו, שאחרי שסירב להצעת יובנטוס, הצטרף לצ'לסי. כזכור, סאנצ'ו נרכש ב-2021 בסכום עתק, 73 מיליון ליש"ט, על ידי השדים האדומים מדורטמונד, אך לאחר שהסתכסך עם טן האח הושאל לצהובים-שחורים במהלך העונה שעברה עד סיומה. כעת, הוא שוב עובר בהשאלה, הפעם לבלוז - להם תהיה אופציית רכישה בסיום התקופה.
מי שנפרד מהבלוז הוא ראחים סטרלינג, שעבר בהשאלה דווקא ליריבה העירונית ארסנל. החלוץ, שרשם שנתיים בינוניות בסטמפורד ברידג', יקווה להתניע מחדש את הקריירה שלו בקבוצה של מיקל ארטטה.

החתמות נוספות

באיטליה, נאפולי השאירה אצלה בסופו של דבר את החלוץ ויקטור אוסימן ובנוסף רכשה את סקוט מקטומיניי ממנצ'סטר יונייטד תמורת 30.5 מיליון אירו. כמו כן, החלוץ האנגלי תמי אברהם עבר בהשאלה מרומא למילאן, בעוד אלכסיס סאלמאקרס ההולנדי עשה את הדרך ההפוכה מסן סירו לאולימפיקו.
בספרד, חואן ברנאט עבר בהשאלה מפריז סן ז'רמן לוויאריאל. בטיס השלימה את רכישתו של קשר נבחרת ארגנטינה ג'ובאני לו סלסו מטוטנהאם תמורת 10 מיליון אירו. ארנאוט דנג'ומה הצטרף לג'ירונה.
פורסם לראשונה: 23:55, 30.08.24