חטאפה מדהימה ומנצחת את סביליה 0:2
(ONE)
סביליה הודיעה היום (שלישי) על פיטוריו של מאמנה חורחה סמפאולי. זהו המאמן השני שמפוטר העונה מהקבוצה האנדלוסית, שנמצאת שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום. הההחלטה על הפסקת עבודתו של הארגנטינאי התקבלה יומיים לאחר ההפסד בקרב התחתית מול חטאפה.
מדובר באחת העונות הקשות שעוברת סביליה בשנים האחרונות, לאחר שלוש עונות רצופות בהן סיימה במקום הרביעי ודרכו הגיעה לאירופה, כאשר גם בעונות פחות מוצלחות לא נפלה מתחת למקום השביעי. העונה כאמור, הידרדרה הקבוצה למאבקי תחתית ונמצאת בסכנת ירידה ממשית.
1 צפייה בגלריה
מאמן סביליה חורחה סמפאולי
מאמן סביליה חורחה סמפאולי
מאמן סביליה חורחה סמפאולי
(EPA)
סמפאולי חתם באוקטובר האחרון לאחר עונה מוצלחת במארסיי, אותה הויך לליגת האלופות בעונה שעברה, והחליף את ז'ולן לופטגי. במועדון בנו על ההיכרות של המאמן עם הקבוצה, אותה אימן גם בעונת 2016/17, אך גם הוא לא הצליח להרים אותה, כאשר למרות הצלחה יחסית באירופה (עלתה לאחרונה לרבע גמר הליגה האירופית), התוצאות הרעות בליגה היוו את הזרז לקבלת ההחלטה.
על פי דיווחים בספרד, על אף שהפיטורין הגיעו יומיים לאחר ההפסד לחטאפה, בליבם של ראשי סביליה גמלה ההחלטה לערוך זעזוע נוסף בעמדת המאמן עוד לפני כשבועיים וחצי, לאחר התבוסה המשפילה 6:1 בידי אתלטיקו מדריד.
מחליפו של סמפאולי על הקווים אצל האנדלוסים צפוי להיות חוסה לואיס מנדיליבאר, שעל פי התקשורת בספרד סיכם עוד אתמול את תנאיו במועדון, כלומר לפני ההודעה הרשמית על פיטוריו של קודמו.