שביעות רצון בברצלונה לאחר ה-0:1 החשוב אתמול (ראשון) על אתלטיקו מדריד בקרב הצמרת במסגרת המחזור ה-15 בליגה הספרדית. הקטלאנים נשארו במקום השלישי, ושמרו על פער ארבע הנקודות משתי הראשונות, ריאל מדריד וג'ירונה.
הסיפור הגדול של המשחק הוא ללא ספק ז'ואאו פליקס, שכבש את השער היחיד במשחק, בדקה ה-28. הפורטוגלי מושאל לברצלונה מהקולצ'ונרוס, סידר לקבוצתו את שלוש הנקודות ולמעשה ניצח את הקבוצה לה הוא שייך.
1 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה ז'ואאו פליקס
שחקן ברצלונה ז'ואאו פליקס
ברור לו איפה הוא רוצה לשחק. ז'ואאו פליקס
(REUTERS/Albert Gea)
ז'ואאו פליקס כבש, ברצלונה ניצחה 0:1 את אתלטיקו
(ONE)
"אנשים מדברים עליי בכל שבוע", אמר פליקס לאחר המשחק. "אני נשאר שקט ולא מתעסק במה שאומרים. אני עובד כל הזמן כדי להיות שחקן טוב יותר. אני רוצה להודות למועדון ולחבריי לקבוצה שקיבלו אותי בצורה כה טובה". על אתלטיקו מדריד אמר: "אני ביחסים טובים עם רוב השחקנים שם ומאחל להם את הטוב ביותר. אני אוהב אותם מאוד. דיברתי כמעט עם כולם שם, חוץ מדייגו סימאונה".
על אף היחסים הטובים עם האנשים באתלטיקו, לז'ואאו פליקס ברור איפה הוא רוצה לשחק: "אני שמח מאוד בברצלונה. אני מקווה שהם יעשו את כל המאמצים על מנת להחתים אותי באופן קבוע".
מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה, לא רצה להרחיב יותר מדי בקשר לפליקס: "אני מעדיף לא לדבר עליו, אלא על מה שאנחנו עשינו במשחק".
מאמן ברצלונה, צ'אבי, התייחס גם הוא לפורטוגלי: "אנחנו מאוד מרוצים מז'ואאו פליקס. הוא בחור נהדר והשפעה נהדרת בחדר ההלבשה. הוא עושה עבודה מצוינת וזה תענוג שיש לנו אותו. הייתה לו המון מוטיבציה נגד אתלטיקו ופעם נוספת הוא עשה את ההבדל. הוא נתן את כל מה שיש לו והרוויח הרבה כדורים בחצי המגרש שלנו".
על המשחק עצמו אמר צ'אבי: "אני מרוצה מאוד מהגישה שלנו ואני מקווה שנמשיך כך. זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו העונה. השחקנים עשו צעד גדול קדימה והאמינו בעצמם. נגד פורטו בליגת האלופות היינו טובים, נגד אתלטיקו היינו מצוינים. הדבר היחיד שהיה חסר לנו הוא חדות מול השער".