82,026 אלף אוהדים הצטופפו הלילה (בין שבת לראשון) באצטדיון AT&T שבדאלאס, ארה"ב, וצפו בברצלונה מביסה את ריאל מדריד 0:3 בסופר קלאסיקו ידידותי, שעשוי להיזכר כמשחק בו עולם הכדורגל גילה לראשונה את פרמין לופס.
הקשר ההתקפי בן ה-20, תוצר "לה מאסיה" שבעונה שעברה הושאל ללינארס מהליגה השלישית בספרד, עלה מהספסל (66) והספיק לכבוש שער נהדר עם בעיטה מרחוק בדקה ה-85 ולתרום בישול לפראן טורס בדקה ה-91. "אני חי את החלום, אני לא מאמן שזה קורה", אמר בסיום פרמין הנרגש, שהפך לגיבור היום.
2 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה פרמין לופס
שחקן ברצלונה פרמין לופס
הגיבור האלמוני של ברצלונה. לופס
(Kevin Jairaj/Reuters)
2 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה פרמין לופס
שחקן ברצלונה פרמין לופס
"אני חי את החלום". לופס
( EPA/ADAM DAVIS)
אחרי שאת העונה שעברה הוא סיים עם 12 שערים וארבעה בישולים, כולל שלושער בגביע המלך, פרמין אמור היה לפתוח את העונה הקרובה בקבוצת המילואים של ברצלונה, שגם היא משחקת בליגה השלישית. אבל צ'אבי התרשם ממנו באימונים והחליט לקחת אותו למסע המשחקים של הקבוצה הבכירה בארה"ב, ואחרי מחצית מרשימה בהפסד 5:3 לארסנל, הגיעה ההתפוצצות מול היריבה המושבעת. כעת כבר ברור כי צ'אבי בונה עליו כבר בעתיד הקרוב. "הוא מתאמן היטב, ומראה יכולות מרשימות", אמר עליו המאמן. "אין לי שום כוונה לוותר עליו העונה, אנחנו מאמינים שהוא מסוגל לעזור לנו".
לבארסה הגיע פרמין מבטיס רק ב-2018 כשהיה בן 15, אך זה לא מפריע לחיבור שלו למועדון. "אני אוהד ברצלונה כל חיי, ולא רציתי לעזוב", סיפר. "אני שמח שההזדמנות הגיעה, ושלקחתי אותה בשתי ידיים". במחלקת הנוער הוא שיתף פעולה בין היתר עם גאבי ואלחנדרו באלדה, שהעיד: "לפרמין יש הרבה כישרון והוא מראה את זה בכל אימון". פדרי, כוכב צעיר נוסף של אלופת ספרד, הוסיף: "אפשר לראות שיש בו המון איכות וקשיחות".
כראוי, בתקשורת הספרדית התעסקו היום בעיקר בפרמין, שיכול לשחק גם בכנפיים. "לא יפתיע אותנו אם הוא יקבל זמן משמעותי בעונה", נכתב ב"ספורט", בעוד ב"מונדו דפורטיבו" הצהירו כי "הוא ההפתעה הכי גדולה של הקיץ".
ייקח זמן עד שיהיה ניתן לקבוע כמה ההופעה הלילה מעידה על יכולותיו של פרמין. אך אם הוא ימשיך להרשים בטווח הקצר, הקטלונים יצטרכו להציע לו בקרוב חוזה משודרג, משום שחוזהו הנוכחי מסתיים כבר בקיץ הבא. ביום רביעי (6:00) תסיים ברצלונה את ההכנה שלה עם משחק נגד מילאן בלאס וגאס, אך המבחן האמיתי של פרמין יגיע ב-13 באוגוסט, אז תפתח קבוצתו את העונה שלה עם משחק חוץ אצל חטאפה.