תחושת פספוס גדולה במנצ'סטר יונייטד לאחר ההפסד אמש (ראשון) 1:0 לווסטהאם. השדים האדומים יכלו לעקוף את ניוקאסל, שהפסידה 2:0 בביתה לארסנל, ולעלות על חשבונה למקום השלישי בטבלה, אך טעות קשה של דויד דה חאה אפשרה לסעיד בנרחמה לכבוש את השער היחיד במשחק לזכות הפטישים (27).
זה היה אמור להיות יום חגו של השוער הספרדי, שציין את הופעתו ה-540 בין הקורות של יונייטד, ובכך עקף את אלכס סטפני האגדי, ששיחק במועדון בשנים 1966-1978. עם זאת, הטעות שביצע קבעה נתון די מביך עבורו. דה חאה ביצע העונה ארבע טעויות שהובילו לשער לטובת היריבה, כאשר רק הוגו לוריס מטוטנהאם רשם נתון דומה.
2 צפייה בגלריה
שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה
שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה
שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה
(Reuters/Matthew Childs)
בעקבות ההפסד אתמול, לא רק שמנצ'סטר יונייטד פספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי, אלא שכעת גם המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות בסיום העונה - נמצא בסכנה. ליברפול, שניצחה בששת משחקיה האחרונים בפרמייר-ליג, נמצאת במקום החמישי, נקודה בלבד פחות מהקבוצה של אריק טן האח (למייטי רדס משחק אחד יותר).
לצד תמיכה מטן האח וחבריו של דה חאה לקבוצה, התקשורת האנגלית לא ריחמה על השוער. בעיתון המקומי "מנצ'סטר איבנינג ניוז" נתנו לספרדי את הציון 1 על הופעתו: "מסר לשחקני ווסטהאם וגם ספג שער אומלל באשמתו", נכתב.
2 צפייה בגלריה
שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה
שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה
"מסר לשחקני ווסטהאם וספג שער אומלל באשמתו". דויד דה חאה
(Reuters/Matthew Childs)
חוזהו של דה חאה באולד טראפורד מסתיים בתום העונה, כאשר שכרו (375 אלף פאונד לשבוע) הוא אחד מהגבוהים במועדון. במנצ'סטר יונייטד מצפים מהשוער לקצץ בשכרו על מנת שיוכל להחתימו לעונה הבאה, כחלק מהמדיניות שהונהגה בידי אריק טן האח, אך ההולנדי כאמור עסק בעיקר בהבעת תמיכה בשוערו לאחר ההופעה החלשה אתמול.
"אנחנו רוצים שהוא יישאר ויאריך את חוזהו", אמר מאמן השדים האדומים. יש לו הכי הרבה משחקים ללא ספיגה בליגה, ולא היינו במקום בו אנחנו נמצאים בלעדיו. אין דאגות לגביו. לפעמים טעויות קורות. כקבוצה, צריך לדעת להתמודד עם דברים כאלה, להראות אופי, לדעת להתאושש, לנחות על הרגליים - וזה מה שהקבוצה תעשה".