מהפך לריאל על אלמריה, שער ענק לאלאבה
(באדיבות ONE)
היו, אם תרצו, שתי שלישיות קישור אדירות וזכורות בשני העשורים האחרונים: זו של צ'אבי, אנדרס אינייסטה וסרחיו בוסקטס בברצלונה וכמובן זו של לוקה מודריץ', טוני קרוס וקאסמירו בריאל מדריד.
אתמול (שישי) גם השנייה, שלישיית מרכז המגרש הכי מעוטרת במילניום הנוכחי, התפרקה כשהברזילאי הצטרף באופן רשמי למנצ'סטר יונייטד. הקבוצה האנגלית הודיעה על סיכום עם ריאל מדריד ואישרה כי השחקן יגיע בקרוב לבדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום בשדים האדומים.
1 צפייה בגלריה
קרוס, קאסמירו ומודריץ' בימים שעדיין זכו בתארים יחד
קרוס, קאסמירו ומודריץ' בימים שעדיין זכו בתארים יחד
קרוס, קאסמירו ומודריץ' בימים שעדיין זכו בתארים יחד
(צילום: gettyimages)
קשר ריאל בן ה-30 צפוי להימכר תמורת 60 מיליון אירו ועוד 10 מיליון בבונוסים. הברזילאי יחתום עד יוני 2026 תמורת 350 אלף ליש"ט בשבוע והוא יעזוב את אלופת אירופה אחרי שהגיעה אליה אי שם ב-2013.
ריאל מדריד כבר פרסמה סרטון פרידה מרגש מקאסמירו והלילה חשפו ב"מארקה" הספרדי מכתבים פומביים של מודריץ' וקרוס, שאמרו גם הם תודה לחברם הקרוב. "קאסה היקר, אני תמיד זוכר את הבכורה שלך במועדון…", כתב מודריץ'. "כמה היית בלחץ! ביקשתי ממך שתהיה רגוע ועכשיו אני חושב על זה ורואה מה יצא ממך. תראה מה השגת! זו גם הייתה העונה הראשונה שלי ואף אחד מאיתנו לא יכול היה לדמיין מה הכדורגל תכנן עבורנו. הפכת למנהיג אמיתי. היית כזה עבור חבריך ועבור ריאל מדריד. נזכור אותך תמיד".
מודריץ' הוסיף: "זכינו בהרבה תארים יחד, אבל איתי יישארו הרגעים שאף אחד לא רואה. העבודה היומיומית שלך במתחם האימונים, ובעיקר הבדיחות, כי תמיד היית במצב רוח טוב, גם ברגעים המתוחים או כשהיו כשלונות. הצחוקים איתך הסבו לי רוגע. רק להסתכל אחורה ולראות אותך, היית שומר הראש הטוב בעולם. אני אתגעגע אליך, אבל אני מאחל לך את הטוב ביותר. זה מה שמגיע למקצוען ולאדם כמוך. תודה על הכל ובהצלחה, חבר".
קרוס המשיך באותו הקו: "יחד איתך, היה בלתי אפשרי שלא להזיע. בכל מצב. לא נתת לנו לנוח אפילו בחמאם הטורקי, דיברת עם מישהו וכמעט היו מוכנים לך אופני אימונים ומשקולות. זו תזכורת לחבריך החדשים לקבוצה, כי עבורך אפילו החמאם הטורקי היה חדר כושר. והרשית לנו לשכב על הרצפה רק כשהגיע הזמן לכפיפות בטן".
"אני אתגעגע אליך. לדוגמה המקצועית שהיית, לשחקן ברמה הכי גבוהה, ללוחם שהציל אותי כמה וכמה פעמים, אבל מעל לכל - לאדם הטוב. עשינו היסטוריה, חבר. איזו תקופה אגדית. עכשיו הדרכים הספורטיביות שלנו נפרדות, אבל החברות שלנו נשארת, אני מבטיח לך. אני מאחל לך את הטוב ביותר, נתראה בקרוב. בהצלחה, טוני שלך".