מכה קשה לריאל מדריד. יומיים לפני המחזור הראשון בליגה הספרדית, התבשרו הבלאנקוס כי טיבו קורטואה עלול להיעדר במשך כל העונה הקרובה. השוער הבלגי נפצע באימון של סגנית אלופת ספרד היום (חמישי) ופונה על אלונקה מהמתחם כשהוא ממרר בבכי.
הבדיקות שעבר קורטואה מלמדות כי הוא קרע את הרצועה הצולבת, וייאלץ לעבור ניתוח. זמן ההחלמה מפציעה שכזו עלול להימשך מספר חודשים, כאשר במקרה הטוב ביותר ישוב השוער לפעילות בחודש אפריל, ממש על סף סיום העונה.
1 צפייה בגלריה
טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד
טיבו קורטואה שוער ריאל מדריד
מכה קשה לריאל מדריד. טיבו קורטואה
(צילום: גטי אימג'ס)
מדובר כאמור בבשורה קשה מאוד לריאל מדריד, שתיאלץ בשבת הקרובה לעלות למשחק החוץ מול אתלטיק בילבאו, במחזור הפתיחה של לה-ליגה, עם שוער המשנה שלה, אנדריי לונין, ממנו שקלה להיפרד בקיץ הקרוב. כעת, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי תיאלץ לעבוד מסביב לשעון על מנת למצוא שוער בעל שיעור קומה שיוכל לתת מענה לפציעה הבלתי צפויה.
טיבו קורטואה החל את הקריירה שלו בגנק הבלגית, עמה זכה באליפות ב-2010/11. בקיץ 2011 עבר לצ'לסי, בה שיחק שבע שנים, מתוכן הושאל לאתלטיקו מדריד למשך שלוש שנים. עם הקולצ'ונרוס זכה פעם אחת באליפות ספרד, פעם אחת בגביע המלך ועוד פעם אחת בליגה האירופית. לאחר מכן, כשחזר לצ'לסי, זכה איתה בשתי אליפויות באנגליה, פעם אחת בגביע האנגלי וגם בגביע הליגה. ב-2018 חתם בריאל מדריד, בה הוא משחק עד היום. הוא זכה איתה פעמיים באליפות ספרד ועוד פעם אחת בליגת האלופות.
לקורטואה יש גם מספר רב של תארים אישיים. במשך שלוש שנים הוא זכה בפרס זאמורה (פעמיים עם אתלטיקו מדריד ועוד פעם אחת עם ריאל), על יחס הספיגה פר הופעה הנמוך ביותר בליגה הספרדית עבור שוער. הוא נבחר פעמיים לנבחרת העונה של ליגת האלופות (2013/14 ו-2020/21) וב-2018 הוא זכה בכפפות הזהב של המונדיאל, שוער השנה בעולם מטעם פיפ"א וגם מטעם IFFHS ונכלל בנבחרת הטורניר של המונדיאל.