דיבאלה עם צמד נהדר, רומא חגגה
(צילום: באדיבות ONE)
פתיחת העונה הנהדרת של רומא בסרייה א' נמשכה אתמול (שלישי) עם ניצחון 0:3 על העולה החדשה מונזה. כוכב הערב, איך לא, היה פאולו דיבאלה שחגג צמד במדי הג'יאלורוסי.
קשה היה שלא להבחין בשביעות רצונו של ז'וזה מוריניו בסיום. "בעונה שעברה כשיובנטוס שיחקה כאן באולימפיאקו ודיבאלה הוחלף, החמאתי לו - 'אתה ממש טוב, ילד', היום אמרתי לו אותו דבר".
2 צפייה בגלריה
דיבאלה ומוריניו
דיבאלה ומוריניו
דיבאלה מנשק את ידו של מוריניו
(צילום: EPA)
התמונה שכל איטליה דיברה עליה נרשמה בדקה ה-65, כשדיבאלה הוחלף על-ידי סטפן אל-שעראווי, ניגש למוריניו ונישק את ידו. "לפאולו יש כישרון מיוחד ואני חושב שזה סימן לבאות לקראת המונדיאל בקטאר", המשיך 'המיוחד'. "אולי בארגנטינה צריכים לשלוח לו כמה בקבוקי יין".
דיבאלה, שכבש צמד שערי בכורה במדי רומא וציין 100 כיבושים בליגה האיטלקית, אמר: "הייתי להוט להבקיע שערים, למרבה המזל הם הגיעו כאן מול האוהדים שלנו. אני מאוד שמח על הניצחון, אנחנו חייבים להמשיך ולצמוח".
2 צפייה בגלריה
תומאס טוכל, מאמן צ'לסי
תומאס טוכל, מאמן צ'לסי
פתיחה עונה לא טובה. טוכל
(צילום: AP)

טוכל אחרי ההפסד של צ'לסי: "לא היו לנו תשובות"

ארבעה משחקים שוחקו אתמול גם בפרמייר-ליג, שם צ'לסי המשיכה את פתיחת העונה הפושרת שלה בהפסד 2:1 בסאות'המפטון. "מן הסתם אנחנו לא היינו קשוחים מספיק", הודה מנג'ר הבלוז, תומאס טוכל. "זה לא מספיק לשחק רק 25-20 דקות ברמה שאנחנו רוצים. תמיד אפשר להפסיד משחקים, אני צנוע מספיק כדי להודות בזה, אבל העובדה שלא היו לנו תשובות במחצית השנייה מאכזבת מאוד".
טוכל הוסיף: "צריך להיות קשוחים יותר כקבוצה ולהציג מנטליות אחרת לגמרי. אנחנו סופגים שערים רכים ואי אפשר לצפות לנצח ככה משחקי חוץ באנגליה".