מחלת הסרטן ידועה בתור מחלה נפוצה מאוד שתוקפת ללא אבחנה, אבל מה שקורה בבונדסליגה בחודשים האחרונים כבר נחשב לחריג. הרטה ברלין הודיעה היום (חמישי) שז'אן פול בואטיוס, שחקן הכנף בן ה-28 של הקבוצה, אובחן עם גידול סרטני באשכיו. הוא שחקן הבנודסליגה הרביעי שקיבל אבחנה כזו מאז אפריל.
בואטיוס, שרק הקיץ עבר להרטה ממיינץ, קיבל את החדשות לאחר בדיקה אורולוגית שנערכה אתמול, וכבר מחר צפוי לעבור ניתוח להסרת הגוש. הרטה הודיעה שבואטיוס לא יכלל בסגל הקבוצה עד להודעה חדשה, איחלה לשחקן החלמה מהירה, וביקשה לשמור על פרטיותו. "למרות החדשות הנוראיות, אנחנו מלאים בתקווה שז'אן פול יוכל להתאושש ולחזור אלינו בהקדם האפשרי", אמר פרדי בוביץ', המנהל המקצועי. "הוא יקבל מאיתנו כל תמיכה אפשרית. משפחת הרטה לצידו ומאחלת לו רק טוב".
3 צפייה בגלריה
ז'אן פול בואטיוס
ז'אן פול בואטיוס
בואטיוס במדי מיינץ בעונה הקודמת
(צילום: גטי אימג'ס )
בקבוצה מקווים שיהיה לסיפור הזה סוף טוב. כמו זה של מרקו ריכטר, חברו לקבוצה. החלוץ, 24, אובחן עם גידול באשכיו בחודש יולי האחרון ולא עבר כמו שצריך את ההכנה לעונה הנוכחית. ריכטר עבר טיפול וחזר לשחק כבר בסוף אוגוסט. מאז הוא ערך ארבע הופעות, כבש שני שערים, והפך לאחד השחקנים החשובים ביותר ברצף המשחקים הטובים של הרטה שהוציא את הקבוצה מהתחתית.
3 צפייה בגלריה
מרקו ריכטר
מרקו ריכטר
הפך לסיפור של תקווה. ריכטר
(צילום: גטי אימג'ס )
כאמור, בואטיוס וריכטר אינם היחידים בבונדסליגה. אחרי חמישה חודשים בחוץ, טימו באומגרטל, בלם מוליכת הטבלה אוניון ברלין, פתח ביום ראשון בניצחון 0:2 על וולפסבורג. גוש באשכיו התגלה בבדיקה שגרתית שעבר באפריל, ולאחר מכן הוא עבר ניתוח להסרתו וכימותרפיה. סבסטיאן האלר, חלוץ נבחרת חוף השנהב שעבר בקיץ לבורוסיה דורטמונד לאחר שהפך בעונה שעברה לאחד החלוצים הטובים באירופה בזכות שרשרת הופעות מדהימה במדי איאקס, אובחן כחולה בסרטן האשכים גם הוא. האלר חשף לאחרונה בראיון כי הוא במגמת שיפור, אך טרם ברור מתי יחזור לשחק.
3 צפייה בגלריה
סבסטיאן האלר
סבסטיאן האלר
עדיין לא חזר לשחק. האלר
(צילום: AP)