מיראלם פיאניץ', הקשר הבוסני שכיכב בעבר במדי יובנטוס ורומא, חתם היום (חמישי) בצסק"א מוסקבה - שהציגה אותו עם סרטון וולקאם ביזארי למדי, בו הוא מגיע לאצטדיון של הקבוצה כשהוא רכוב על סוס ועוטה גלימה.
"תסתכלו על השחקנים האוהבים עליכם, ועכשיו בחזרה אליי. עכשיו בחזרה על השחקנים האוהבים עליכם, ועכשיו בחזרה אליי. אתם רואים? אני על סוס", אמר פיאניץ' בסרטון הוולקאם, הומאז' לפרסומת המפורסמת של אולד ספייס.
פיאניץ' היה שחקן חופשי לאחר שנתיים עם שארג'ה FC מאיחוד האמירויות. הוא קושר לחזרה לסרייה א', הפעם לגנואה, אבל לבסוף בחר כאמור לעבור לרוסיה, שתהיה המדינה השישית שהוא משחק בה בקריירה. צסק"א מדורגת תשיעית ברוסיה אחרי תשעה מחזורים עם 14 נקודות, ואת העונה שעברה סיימה גם במקום השישי.
פיאניץ' שיחק גם בברצלונה, שרכשה אותו בקיץ 2020 תמורת 45 מיליון אירו, אך הוא איכזב במדיה מאוד ורשם 30 הופעות בלבד. הוא שיחק גם עבור מץ, ליון ובשיקטאש. בתקופתו בסרייה א', שם היה בשיאו, הוא רשם 281 הופעות ליגה, במהלכן כבש 42 שערים ובישל עוד 73. עם יובנטוס הוא זכה בארבע אליפויות, שני גביעים ובסופרקאפ.
מנבחרת בוסניה הוא פרש במאי לאחר 115 הופעות (מקום שני בכל הזמנים אחרי אדין דז'קו), במהלכן תרם 17 שערים. ב-2014 הוא נבחר לשחקן השנה בבוסניה, זאת לאחר שהוביל ביחד עם דז'קו את הנבחרת לשלב הבתים של המונדיאל בברזיל, הישג השיא שלה.