בקיץ קיליאן אמבאפה שיגע את עולם הכדורגל וכבר היה על סף מעבר לריאל מדריד, אולם ברגע האחרון חתם על חוזה עתק בפריז סן ז'רמן על סך 50 מיליון אירו לעונה, החוזה הכי גדול בכדורגל העולמי. אולם בימים האחרונים חלה התדרדרות משמעותית ביחסים שלו עם הנהלת המועדון, וב"מארקה" מדווחים היום (שלישי) כי הוא ביקש לעזוב את אלופת צרפת, כבר בחלון ינואר הקרוב.
על פי הדיווח, אמבאפה מרגיש שהנהלת פריז סן ז'רמן "בגדה" בו, כאשר לא קיימה את ההבטחות שסוכמו בין הצדדים כאשר הכוכב חתם על חוזה חדש עד 2025. ב"מארקה" מדווחים שהיחסים בין הצדדים "נהרסו לגמרי", וגם ההנהלה לא תסרב למכור אותו בינואר. היעדים האפשריים הם ליברפול, מנצ'סטר יונייטד וכמובן ריאל מדריד. בפריז סן ז'רמן מעדיפים שהוא יעבור לאחת מקבוצות הפרמייר-ליג ולא לריאל מדריד, מכיוון שהקבוצות ביחסים לא טובים, גם עקב המו"מ של אמבאפה עם ריאל מדריד בקיץ וגם בגלל הרצון של פלורנטינו פרס להקים את הסופר-ליג האירופית, מהלך שבפריז התנגדו לו בתוקף.
1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה שחקן פריז סן ז'רמן
קיליאן אמבאפה שחקן פריז סן ז'רמן
קיליאן אמבאפה. רוצה לעזוב
(צילום: עוז מועלם)
לפי אחד הדיווחים מה שהרגיז את אמבאפה הוא דווקא המצב של לאו מסי. בספרד טוענים כי הארגנטינאי צבר בפריז סן ז'רמן כוח דומה לזה שהיה לו בברצלונה ואמבאפה חושב שזו לא סביבה מתאימה כדי לזכות באלופות.
סיבה נוספת לרצון של אמבאפה לעזוב היא יחסים מתוחים עם המאמן כריסטוף גאלטייה. אמבאפה לא מרוצה מכך שהוא מוצב לא פעם כחלוץ מרכזי, ואף ביקר את ההחלטה בסטורי שהעלה באינסטגרם (אותו הוא מחק). בצרפת דווח כי המאמן פנה לאמבאפה וניסה לקרר את העניינים, ללא הצלחה. לאמבאפה הובטח בקיץ כי יוחתם חלוץ, כך שהוא יוכל לשחק מאחוריו כחלוץ שני כפי שהוא עושה בנבחרת צרפת - אבל זה לא קרה.
מי שעוד צפוי לעזוב את פריז סן ז'רמן, אולי אפילו כבר בימים הקרובים, הוא המנהל המקצועי לואיס קמפוס, שלפי הדיווחים מרגיש נבגד.