לאו מסי שוב כבש, אבל זו הייתה הבשורה הטובה היחידה לה זכו הלילה (בין רביעי לחמישי) אוהדי אינטר מיאמי. זאת לאחר שקבוצתם ספגה הפסד ראשון ב-MLS מזה 10 משחקים, 3:1 בחוץ לאטלנטה יונייטד.
ל"פרעוש" יש כבר 12 שערים ו-11 בישולים ב-14 משחקים העונה, אבל את הערב הזה הוא לא ירצה לתייק בזיכרון. ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס ולואיס סוארס פתחו לצידו של הארגנטינאי, אך לא הצליחו להתמודד עם סבא לובז'אנידזה.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
ערב מאכזב. מסי
(צילום: Sam Navarro-USA TODAY Sports)
2 צפייה בגלריה
ג'וש כהן במדי אטלנטה נגד אינטר מיאמי  מסי ולואיס סוארס
ג'וש כהן במדי אטלנטה נגד אינטר מיאמי  מסי ולואיס סוארס
כהן מול סוארס ומיאמי, לפנות בוקר
(צילום: AP Photo/Lynne Sladky)
מי, אתם שואלים? החלוץ הגיאורגי כבש צמד (44 ו-59) והיה המצטיין על כר הדשא. ג'מאל תאירה חתם את תוצאת המשחק (77). מסי, כאמור, רק צימק (66) והכניע את ג'וש כהן (אקס מכבי חיפה), שפתח בשער אטלנטה.
היה זה הפסד ליגה שלישי למיאמי שעדיין במקום הראשון במזרח, אך עם משחק עודף על פני סינסינטי. אטלנטה, מנגד, השיגה ניצחון ראשון מזה חודשיים - דווקא על קבוצת הגלאקטיקוס של דייויד בקהאם.
ומה עם הנציגים הישראלים ב-MLS? ליאל עבדה (70 דקות) פתח בהרכב של שארלוט שספגה 3:1 אצל ניו יורק רד בולס. אמיל פורסברג השבדי כבש צמד (74 ו-76) ואנדרס רייס קינח (82). בנג'מין בנדר צימק בדקה ה-96. תאי בריבו נכנס כמחליף בדקה ה-78 ב-0:0 של פילדלפיה יוניון מול טורונטו.
מביך: אדן הזאר עושה בושות בקינגס ליג
(באדיבות ONE)