אמריקה מוכנה למסי: הרגע לו ציפו יותר מכל אוהדי אינטר מיאמי ייערך הלילה (בין שישי לשבת, 3:00) כשהרכש החדש - אלוף העולם הארגנטינאי ויש שיגידו השחקן הטוב בהיסטוריה - יעלה להופעת בכורה נגד קרוס אסול המקסיקנית, במסגרת 'גביע הליגות' (מפעל שמשלב קבוצות מליגת ה-MLS והליגה הבכירה במקסיקו).
רק שעם כל הכבוד לגביע שיוצא לראשונה לדרך, העיניים של הקהל, של היבשת ושל העולם כולו יהיו נשואות למספר 10 של אינטר מיאמי, שירשום הופעה ראשונה בקבוצתו השלישית בקריירה.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי מוצג כשחקן אינטר מיאמי, לצד הבעלים חורחה מאס, חוזה מאס והנשיא דייויד בקהאם
לאו מסי מוצג כשחקן אינטר מיאמי, לצד הבעלים חורחה מאס, חוזה מאס והנשיא דייויד בקהאם
לאו מסי מוצג כשחקן אינטר מיאמי, לצד הבעלים חורחה מאס, חוזה מאס והנשיא דייויד בקהאם
(AP Photo/Rebecca Blackwell)
3 צפייה בגלריה
לאוהדים לא הפריע הגשם השוטף
לאוהדים לא הפריע הגשם השוטף
לא הפריע להם הגשם השוטף. אוהדים צופים במסי באימון
(צילום: AP Photo/Rebecca Blackwell)
כזכור, הכוכב שעזב הקיץ את פ.ס.ז' הוצג כשחקן מיאמי בלילה שבין ראשון לשני והתקבל לקול תשואות הקהל, שמילא את האצטדיון הביתי של הקבוצה. מסי הצטלם לראשונה עם חולצתו החדשה כשלצדו נכחו נשיא המועדון דייויד בקהאם, וצמד הבעלים חורחה וחוסה מאס.
מי שרצה להיות נוכח בהצגת מסי היה צריך להיפרד מלא פחות מ-200 דולר, סכום צנוע מאוד בהתחשב בדיווחים בארה"ב שמספרים כי כרטיסים למשחק של "הפרעוש" נגד קרוס אסול (ששקועה עמוק בתחתית הליגה המקסיקנית) נמכרים במחירים בלתי נתפסים המוערכים בכ-100 אלף דולר. עבור כרטיסים "עממיים" יותר שילמו אוהדים סכומים המוערכים בכ-500 דולר. המחירים ככל הנראה יצנחו מעט בהמשך, אבל המעבר המתוקשר של מסי הקפיץ אותם ב-700 אחוזים.

"מסי לא בא לכאן לחופשה"

"החלום שלנו במועדון הזה היה תמיד להביא את השחקנים הגדולים ביותר", הסביר בקהאם בראיון ל-CNN. "כבעלים של קבוצת ספורט, אתה תמיד רוצה להביא את הכוכבים הכי ענקיים. ומסי הוא כזה".
המרצ'נדייז כבר מוכנים
"זה תמיד קורה? לא. אבל עבורנו זה קרה", הוסיף בקהאם. "תמיד הרגשנו שזה אפשרי. כשהתחלנו את השיחות, ברור שלאו היה תחת חוזה ושיחק בקבוצה אחרת, אז היינו צריכים להיות סבלניים. אבל אני חושב שבסופו של יום, סבלנות היא מה שהיינו צריכים לאורך כל התהליך הזה".
כוכב ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד לשעבר אמר שהיה חשוב לו להביא שחקן עם "הערכים הנכונים והמוסר המתאים" למועדון פלורידה. "ראינו את לאו במיאמי, והוא התנהג כאחד האדם", הודה בקהאם. פתאום לאו יוצא לארוחת ערב, עושה קניות בסופר. בגלל זה אנשים אוהבים אותו, וזה מה שמייצג את המועדון שלנו". על היכולות שלו על המגרש, אמר האנגלי: "כולנו יודעים מה לאו הולך לעשות על כר הדשא, אבל מחוץ למגרש הוא ייצג את המועדון שלנו בצורה הנכונה, וזה מה שתמיד חלמנו עליו".
בכלל, בקהאם דאג כצפוי למסי לסביבה נוחה. גם סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה כבר באינטר מיאמי, כמו גם המאמן הוותיק (וחברו הקרוב של מסי), טאטה מרטינו. לפחות על-פי מספר דיווחים, מרטינו מתכוון לשלב את מסי כמחליף במשחק, רק כדי "שירגיש את הדשא". האמת, זה לא ממש יפריע לאוהדים שימלאו את האצטדיון.
בקהאם סיכם: "מסי בשלב הזה של הקריירה שבו הוא קיבל החלטה להגיע ל-MLS, לבוא לאמריקה, למיאמי. וכן, גם כדי לנצח. הוא לא בא לכאן לחופשה". טוב, תלוי את מי שואלים.
3 צפייה בגלריה
אוהדי אינטר מיאמי עפ כרזה בדמותו של לאו מסי
אוהדי אינטר מיאמי עפ כרזה בדמותו של לאו מסי
אוהדי אינטר מיאמי עם כרזה בדמותו של לאו מסי
(Megan Briggs/Getty Images)
בכל הנוגע לכדורגל עצמו, לאינטר מיאמי ומסי מצפה מאבק קשה במיוחד, לאחר שליקטו לאחר 22 משחקים ב-MLS רק 18 נקודות (חמישה ניצחונות בלבד), 22 שערי זכות ויחס שערים די עגום של מינוס 14. עם זאת, מיאמי עדיין יכולה להגיע לפלייאוף העונה, מכיוון שהפער בינה לשיקגו שנמצאת במקום התשיעי, המוביל לפליי-אין, עומד בסך הכל על 11 נקודות. משחק הליגה הבא של הקבוצה צפוי להיות ב-21.8 נגד שארלוט.
פורסם לראשונה: 06:43, 21.07.23