הקריירה של ז'וזה מוריניו, אחד המאמנים המעוטרים בכדורגל האירופי, נמצאת בירידה תלולה בשנים האחרונות. הקיץ הוא חתם בפנבחצ'ה בתקווה להצעיד את הקבוצה קדימה ולהחזיר את עצמו לתודעה, אך אתמול (שלישי) הוא וקבוצתו הודחו בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות בידי ליל בתום דרמה גדולה. הפורטוגלי מצא מהר את האשמים בכך - השופטים. כעת, מוריניו ופנרבחצ'ה ישחקו בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית ויקוו לעלות לשלב הבתים.
פנר הפסידה 2:1 בצרפת במשחק הראשון, והצליחה לכפות הארכה אתמול בזכות שער עצמי של באפודה דיאקיטה בדקה ה-91. עם זאת, בהארכה התגברה האורחת על הרחקה של עייסה מנדי והשוותה בדקה ה-116 בזכות פנדל מדויק של ג'ונתן דייויד - שלטענת מוריניו לא היה ולא נברא.
1 צפייה בגלריה
מאמן פנרבחצ'ה ז'וזה מוריניו
מאמן פנרבחצ'ה ז'וזה מוריניו
כועס על השיפוט. ז'וזה מוריניו
(Ozan KOSE / AFP)
"אם אגיד מה דעתי, אסתבך. עדיף שלא אגיד מילה על הפנדל", אמר המאמן הפורטוגלי - ואז, כמובן, דיבר על השיפוט. "רק השופט יודע למה זה היה פנדל, רק ב-VAR יודעים למה".
בנוסף, מוריניו כעס על בזבוזי הזמן של הצרפתים וגם בנושא זה האשים את השופט: "זו העבודה שלו. הוא צריך לכבד את המשחק ולגרום לשחקנים לכבד את המשחק. אני לא יכול לבקר את הקבוצה היריבה, גם היא מנסה להשיג תוצאה טובה מבחינתה. אם היו מוציאים כרטיס צהוב ב-20 הדקות הראשונות, הכל היה אחרת, אבל זה לא קרה".
על המשחק עצמו אמר מוריניו: "אני גאה בקבוצה שלי. עשינו את כל מה שרצינו. בעטנו פעמיים לקורה, החמצנו 3-4 מצבים מצוינים והגיע לנו לנצח. הפסדנו ואיבדנו את ההזדמנות לשחק בליגת האלופות. זה בכל מקרה מפעל שלא היינו זוכים בו, אולי היינו מצליחים לנצח קבוצה גדולה או שתיים אבל לא יותר מזה. בליגה האירופית אנחנו יכולים להצליח".